Gå til innhold

Dårlig ånde på 4-åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 4-åring som har veldig dårlig ånde. Uannsett om jeg har pusset tennene på henne (og tungen) så har hun dårlig ånde. Kan ikke huske at hun hadde det som liten, men det har bare blitt verre og verre.

Jeg har googla litt, og der sto det at store mandler ga dårlig ånde. Og det husker jeg at mannen min hadde før han tok sine. Hun har ikke klaget noe over vondt i halsen. Men synes det er noe herk med den ånden hennes.

Så jeg lurer på noen som har noen erfaringer med dette? Hva gjorde dere? Har egentlig lyst å ta henne med til legen for å se om de kan gjøre noe med det. Men blir det teit "Hei, datteren min har så dårlig ånde"...?

Setter pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn har det også, sånn "av og på":.Lukter litt som de some r i ketose gjør (litt antydning til barsj...mao), men han er IKKE det altså...

Men han plages med magen,- veldig treg mage og bæsjer ofte, men veldig lite. Får liksom ikke tømt seg skikkelig, før det plutselig løsner, og da lukter han ikke på ei stund igjen....Kan det være det samme med datter di? at hun har treg mage? Vi har ikke undersøkt noe mer, for han har ikke hatt denne ånden når vi har vært til lege/helsesøster eller tannlege. Og siden vi mener og kjenne at det blir verre og verre frem mot en skikkelig rømming, også retter det seg opp i løpet av en dag eller to etter det,- så har vi fått beskjed om at det nok henger sammen..

Skrevet

Det kan være mandlene selv om hun ikke har hyppige halsbetennelser. Noen mandler har sånn "puss" som kommer frem og lukter bæsj. Det er bedre at du tar tak i det nå, enn at hun skal gå lenge med dette og kanskje bli så stor at hun skjønner selv at hun har dårlig ånde.

Skrevet
Det kan være mandlene selv om hun ikke har hyppige halsbetennelser. Noen mandler har sånn "puss" som kommer frem og lukter bæsj. Det er bedre at du tar tak i det nå, enn at hun skal gå lenge med dette og kanskje bli så stor at hun skjønner selv at hun har dårlig ånde.

Datteren min hadde skrekkelig ånde før hun tok mandlene, kan gjerne være de som er årsaken hos din datter også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...