Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Etter noen år med småbarn, tror jeg at jeg har mistet evnen til å sove:( Sovner som en stein om kvelden, men våkner om natta, enten av meg selv eller en lyd fra en av barna. Spiller ingen rolle om jeg ligger med ørepropper i et annet rom heller, eller er på besøk hos andre. Våkner mellom 2 og 4 og får ikke sove igjen...blir liggende lys våken. Vet at ungene våkner seks, så da er liksom løpet kjørt... Er så utrolig lei, og livskvaliteten er helt ødelagt.
#Ariadne# Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Lydbok virker søvndyssende på meg . Sliter med det samme som du. Tar også magnesium .. Det skal vist ha god effekt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå