Gå til innhold

Gooooooooooooooooooooooooooood morgen!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opp og hopp, ingen tid å miste, dagen er din, grip dagen, ut og gå, kom igjen, bøy, tøy, strekk, småjogg på stedet - dagen er i gang, hurraaaaaa!

(evt "hvorfor må vi betale for høstferie med å jobbe oss ihjæl først")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh hold smella Luten.

Jeg vil sove mer, eller rettelse jeg MÅ sove. Etter totalt 90 min søvn fordelt på 8 timer prøvelse. Jeg trenger søvn nå!!

Høstferie ja, når jeg var ung het det potetferie og var kun 2 dager fri.

Skrevet

Hva du enn har i den koppen..kan du sende en halv dose i denne retningen? *gjeeeesp*

Skrevet

Ziva, care to elaborate? Hvem/hva var prøvelsen, og hvorfor lot du den ta all søvnen? (Var den liten og søt?)

Himmel og Hav, nå minnet du meg på at jeg ikke har fått kaffe ennå, jeg går nemlig på ren indre motivasjon og arbeidsglede (evt bli-ferdig-angst).

Skrevet

Liten og søt?? Tja 92 kg, 185 cm lang og snorker som en elefant på benzodiasepaner (eller hvordan det nå staves og skrives, er for trøtt til å bry meg). I kveld blir det å sprette en 3l og satse på å sovne først.

Blir hytta i helgen og snorker han da, hiver jeg han på hue og ræva ut i gjesteboden.

Klar for viltmiddag med tilbehør snart :)

Skrevet

He he luten har du fått klovn til frokost??

Jeg våknet forøvrig i dag morges med vissheten om at jeg må ha sovet utrolig tungt, og det er jo bra å vite i det minste, selv om man føler seg som en loslitt frakk.

Jeg hadde nemlig en unge i senga som jeg ikke aner hvordan kom seg dit! (Og tro meg, Kamikazeutgaven av gutt snart 4 år beveger seg sjelden stille som en ninjakriger, han pleier å kunne vekke døde når han står opp).

Forøvrig litt sur og lei og etter en hel uke i horisontalen mer eller mindre er jeg i dag dårligere enn i går, faen heller snørrhelvete. Jeg gir opp. Dagen er ikke god.

Skrevet

Herlighet, nå kjente jeg at jeg var glad for mine fire trøtte familiemedlemmer som gjør nokså lite utav seg på morgenen. Eller 4-åringen skravler mye da, men med lavere intensitet enn det som strømmer mot meg gjennom dette innlegget.

Jeg velger å tolke det som om det er høstferiegleden som tas ut på forskudd. å være så glad for en vanlig morgen er nemlig ikke innenfor normalen ;-)

Skrevet

S

Jeg velger å tolke det som om det er høstferiegleden som tas ut på forskudd. å være så glad for en vanlig morgen er nemlig ikke innenfor normalen ;-)
Selvsuggesjon, kvinnne. Så mye jobbhelvete som må i boks før mandag at man må overbevise seg om at det er litt kult å være oppe halv seks. Kjenner meg som Hakke Hakkespett på speed.
Skrevet
He he luten har du fått klovn til frokost?? Jeg våknet forøvrig i dag morges med vissheten om at jeg må ha sovet utrolig tungt, og det er jo bra å vite i det minste, selv om man føler seg som en loslitt frakk. Jeg hadde nemlig en unge i senga som jeg ikke aner hvordan kom seg dit! (Og tro meg, Kamikazeutgaven av gutt snart 4 år beveger seg sjelden stille som en ninjakriger, han pleier å kunne vekke døde når han står opp). Forøvrig litt sur og lei og etter en hel uke i horisontalen mer eller mindre er jeg i dag dårligere enn i går, faen heller snørrhelvete. Jeg gir opp. Dagen er ikke god.
Stakkar! Anbefaler følgende concoction: Hønsebuljong med finhakket knallsterk chili, finhakket hvitløk og finhakket ingefær. Det er def det beste av ikke-alkoholiske pick-me-ups.
Skrevet

Å være oppe før halv seks er temmelig kult! Å faktisk komme i gang og krysse ut oppgaver før kollegaene er ferdige med frokosten er enda kulere. Nyt speedfølelsen til fulle og sørg for Å fÅ valuta for energien som hiver deg fremover.

Skrevet

God morgen ja! (eller formidag for deg nå da...). Her må det også jobbes før feien, mor må ha badedrakt! Det er en utaknemlig oppgave å skulle lete frem i byen nå vil jeg tro... Men hei, jeg trenger i allefall en strl nesten ingen andre bruker, då da er det vel håp for at det er noe igjenn? Jeg vil helst ha fler, da bikini er utelukket av medisinske årsaker... En klassisk, en sporty, en lekker.... Eller, ja, jeg får vel ta til takke med det jeg finner kanskje...

Noen som vil vedde på hvor mange butikker jeg må innom før jeg blir fornøyd i dag? Jeg oppdaterer ;)

Skrevet

Du kan låne mine to - en fin sporty og en kjempefin søt - og så kan du sy dem om til fire Blomstre-str badedrakter, det er garantert nok stoff.

Den søte er forresten så søt at det holder - den har skjørt.

Skrevet

Snille lut! Jeg har symaskin, og jeg liker å tro at jeg kan sy, sånn til hverdagsbruk. Men badedraktsøm?!.... Oi,oi, nei jeg må nok ut på jakt. Nydusja med trimmet bikinilinje, klar for å svette meg igjennom badedrakt for badedrakt mens du tar deg av dokument for dokument. Detta blir bra, vi er flinke!

Snart ferie, tjobing ;)

(ooo, med skjørt hadde vært noe!)

Skrevet

Hehe, det var jo en spøk, det bare stod for meg et bilde av en liten blomstrende blomstre som kavet rundt i en lut-størrelse badedrakt og ikke fant veien ut igjen. Lykke til med jakten!

Skrevet

Puh, endelig lunsj på cafe paris... 4 butikker, 2 badedrakter, 3 bher og 5 truser senere. Nå oxo live fra byen, dibing på mobil for første gang. Glad og sliten!

Skrevet

Beklager, lavt blodsukker, le cafe francais selvfølgelig. Uansett, croque monsieur er digg! Og jeg har vært på fler butikker, men det var for å se på veske til mor... Og nå har jeg alt glemt hva favoritten så langt heter... Var det grap tro?... Arrg, jeg får gå innom norsk design en gang til :)

Skrevet

Ha, ha, Gabs var det jo, hos Design Forum... Det blodsukkeret, det blodsukkeret...

Skrevet
Ha, ha, Gabs var det jo, hos Design Forum... Det blodsukkeret, det blodsukkeret...
Haha, jeg synes Grap var mye morsommere!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...