Gå til innhold

Veeeeeel.. Jeg er

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Full! På champagne mamma spanderte vi henger i Bergen, jeg har valgt ut dikkedarer til Ytre NordHordlands bunad. Den er drit fin!! Og unik:) de fant noe gammelt ingeniører leger men som er ok innenfor buands love. + jeg hadde sex i går. God natt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexen er deg vel unnt, tømmermennene som banker på i dag ikke fullt så mye unnt.

Skrevet

Jeg skjønte ikke hvor ingeniørene og legene kom inn, men de var kanskje også fulle ?:)

Skrevet

Hihi takk:) dette er selveste date nr 1, om noen har holdt tritt. Jeg tror ikke hans intensjoner er giftermål. Men vi har det fint sammen. Jeg finner han usedvanlig kjekk, men tror seriøst de fleste ikke gjør det. Han er spennende.

Nei nå er der opp p hop ned på hotell frokost og ut på Husflidstova og prøve på livet i skjørtet:) Juhu!

Tenk at jeg er så heldig å får bunad. Tømmermennene er ikke her, men det er bare forsinket bælma litervis med vann i natt. Eller fordi keg kanskje fremdeles er full... :/

Skrevet
Hihi takk:) dette er selveste date nr 1, om noen har holdt tritt. Jeg tror ikke hans intensjoner er giftermål. Men vi har det fint sammen. Jeg finner han usedvanlig kjekk, men tror seriøst de fleste ikke gjør det. Han er spennende. Nei nå er der opp p hop ned på hotell frokost og ut på Husflidstova og prøve på livet i skjørtet:) Juhu! Tenk at jeg er så heldig å får bunad. Tømmermennene er ikke her, men det er bare forsinket bælma litervis med vann i natt. Eller fordi keg kanskje fremdeles er full... :/
Nesten så jeg får lyst til å kjøre inn til byen og hilse på deg! Men jeg skal til frisøren og koooose meg! Kjempefin bunad, forresten!
Skrevet

Jeg skjønte ikke hvor ingeniørene og legene kom inn, men de var kanskje også fulle ?:)

Det er de som syr de beste bunadene;) neida altså fant et gammelt perle bringestykke som ingen ville ha lenger, men jeg ville ha en orginalmedlem bunad så jeg elsket det:) moro for meg og stas for sy damene som fikk litt forandring:)

Spennende bunad absolutt:)

Bergen er en veldig vakker by!

Skrevet

Herlig med bunad! Jeg sydde min i voksen alder og er veldig glad for den ennå. Føler meg som Pollyanna når jeg sier jeg er glad jeg takket nei ved konfirmasjonsalder, da hadde jeg nok ikke satt like stor pris på den nå.

Jeg synes det taler til nummer 1s fordel at intensjonen ikke er ekteskap. Dere har jo nettopp møtt hverandre, du er yngre, har et barn og han kan vel ennå ikke vite at han vil dele resten av livet med deg? Det ville i hvert fall jeg kunnet komme til å bruke mot ham - at han tror han kan ta så store beslutninger på så tynt grunnlag. Kos deg med ham så lenge det er fint. Kanskje varer det resten av livet og kanskje ikke, men jeg tror vi damer er for gode til å ødelegge det fine nå ved å drøfte med oss selv og ham hvorvidt det kommer til å være fint om et år eller ti.

Skrevet
Hihi takk:) dette er selveste date nr 1, om noen har holdt tritt. Jeg tror ikke hans intensjoner er giftermål. Men vi har det fint sammen. Jeg finner han usedvanlig kjekk, men tror seriøst de fleste ikke gjør det. Han er spennende. Nei nå er der opp p hop ned på hotell frokost og ut på Husflidstova og prøve på livet i skjørtet:) Juhu! Tenk at jeg er så heldig å får bunad. Tømmermennene er ikke her, men det er bare forsinket bælma litervis med vann i natt. Eller fordi keg kanskje fremdeles er full... :/
Nesten så jeg får lyst til å kjøre inn til byen og hilse på deg! Men jeg skal til frisøren og koooose meg! Kjempefin bunad, forresten!

Bare neeeesten;) vakker by du bor i jeg har fallt pladask! Kjekke menn nydelig dialekt og vakker Bunad. Familien min kommer fra Vetås søndre Radøy så da er det stas med bunad derfra:) er heldig!

Kos deg masse hos frisøren hørtes deilig ut:)

Skrevet
Det er de som syr de beste bunadene;) neida altså fant et gammelt perle bringestykke som ingen ville ha lenger, men jeg ville ha en orginalmedlem bunad så jeg elsket det:) moro for meg og stas for sy damene som fikk litt forandring:) Spennende bunad absolutt:) Bergen er en veldig vakker by!
Jepp! Derfor jeg fremdeles bor her..20 år etter at jeg var ferdig på UiB og skulle reist hjem til Oslo..
Skrevet

Herlig med bunad! Jeg sydde min i voksen alder og er veldig glad for den ennå. Føler meg som Pollyanna når jeg sier jeg er glad jeg takket nei ved konfirmasjonsalder, da hadde jeg nok ikke satt like stor pris på den nå.

Jeg synes det taler til nummer 1s fordel at intensjonen ikke er ekteskap. Dere har jo nettopp møtt hverandre, du er yngre, har et barn og han kan vel ennå ikke vite at han vil dele resten av livet med deg? Det ville i hvert fall jeg kunnet komme til å bruke mot ham - at han tror han kan ta så store beslutninger på så tynt grunnlag. Kos deg med ham så lenge det er fint. Kanskje varer det resten av livet og kanskje ikke, men jeg tror vi damer er for gode til å ødelegge det fine nå ved å drøfte med oss selv og ham hvorvidt det kommer til å være fint om et år eller ti.

Enig! Lite vet jeg om jeg vel dele livet med han:/ men han er bra mann. Ekte mann. Vi er veldig like. Sikkert det som gjør det fint også:) han er meg i herre utgaven.

Ja vet du helt enig! Jeg er las jeg sa nei til bunad da jeg var 15, foru da ante jeg ikke noe om hva jeg ville ha, så hadde sikkert valgt det alle andre valgte for meg. Men nå er jeg mye klarere i hvilke farger jeg ønsker, belte, sømmer ja alt som hører med valget:) gledes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...