Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Nå la jeg meg der for faktisk å tilbringe natten der med vilje. Men sovner jeg da??? Djiz. Og jeg sov ikke natt til i dag heller! Flott det! Neida, det var ikkeno:p
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Uff Hvorfor vil du ligge der hele natten da? Sinna på manen? I så fall ville jeg latt ham ligge der
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 He he, nei han er ikke engang hjemme;) sofaen er jo god å ligge på, og siden jeg var mye våken natt til I går tenkte jeg det var like greit. Men måtte gå å legge meg i senga til eldste. (Lånte ut min til ungene siden jeg skulle sove i stua)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Hehe, det skal ikke være enkelt!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Nei, skal visst ikke det;) fredag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå