Gå til innhold

Vin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leger og sånt sier at rød vin er sunt,men regner med at når du er gravid er det utelukket,selvsagt,men bare lurte på om noen kan anbefale en god vin som kan stå lagret til Februar/Mars til lille gull er ute, og er det sant det er sunt med 1-2 glass rødvin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Leger og sånt sier at rød vin er sunt,men regner med at når du er gravid er det utelukket,selvsagt,men bare lurte på om noen kan anbefale en god vin som kan stå lagret til Februar/Mars til lille gull er ute, og er det sant det er sunt med 1-2 glass rødvin?

noe forskining sier at det ikke er skadlig for fosteret om mor drikker 1 glass vin i ny og ned.

men jeg mener at man bør holde seg unna alkohol når man er gravid. man vet aldri. og har sett hva alkohol kan gjøre.

Skrevet

Helt enig, er uaktuelt for meg og drikke nå,må bli etter gullet har kommet i Januar :)

Skrevet

er en stor diskusjon om dette på mamma nett. og der er det vel 50/50 som mener det er greit og drikke 1 glass vin på en lørdags kvell. selv er jeg så dum at jeg røyker. (holder på og slutte, kuttet ned masse) så jeg er ikke guds beste barn.

Skrevet

Ja,har sett den :) Jeg liker ikke og drikke så mye heller,men liker og kose meg med et glass innimellom på helgene,men er ikke så veldig farlig,savner det ikke så mye,men blir jo litt kos når den tida kommer igjen :).Kjenner flere som røyket under Graviditet,og prøvd og slutte,ikke lett,men dømmer dem ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...