Chelseafan Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Eva helt klart,Nydelig navn. Silja og Liv er greit det også,men milvis unna Eva
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Silja. Jeg kjenner for mange Liv og Eva'er i foreldregenerasjonen min, og forbinder det med lærere i lilla kjoler eller småsure naobkjerringer ;-)
Håp! Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Jeg har begynt å bli mer og mer glad i Liv, jeg! Liv liksom. Fins det noe sterkere navn egentlig?
Brillefint - Jadda! Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 ? Alle var flotte navn, men jeg er veldig glad i Eva. Pent, stødig og internasjonalt (som vi er litt opptatte av i disse "verden-er-mindre-enn-du-tror-tider")
soleia Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Eg likar Silja. Dei andre er fine og stødige namn og, men litt korte for min smak.
petite fleur Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Liv som en soleklar nr. 1, Eva en god nr. 2. Silja var ikke helt my cup of tea.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #16 Skrevet 28. september 2012 1. Liv!! 2. Eva 3. Silja Men alle navnene er fine.
☆☆☆ Skrevet 28. september 2012 #17 Skrevet 28. september 2012 1. Liv 2. Eva 3. Silja Fine namn alle tre
Mamma.til.en.2013 Skrevet 28. september 2012 #18 Skrevet 28. september 2012 Jeg liker best Liv og Eva =)
Nirgal Skrevet 28. september 2012 #19 Skrevet 28. september 2012 Eva er et pent navn, Liv er helt greit, Silja syntes jeg ble et tungt navn.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #20 Skrevet 28. september 2012 Silja:) (Men hva med Liva i stedet for Liv? Det synes jeg høres veldig fint ut!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå