Gå til innhold

Liv,Silja eller Eva?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eva helt klart,Nydelig navn. Silja og Liv er greit det også,men milvis unna Eva :)

Skrevet

Silja. Jeg kjenner for mange Liv og Eva'er i foreldregenerasjonen min, og forbinder det med lærere i lilla kjoler eller småsure naobkjerringer ;-)

Skrevet

Jeg har begynt å bli mer og mer glad i Liv, jeg! Liv liksom. Fins det noe sterkere navn egentlig?

Skrevet
?

 

Alle var flotte navn, men jeg er veldig glad i Eva. Pent, stødig og internasjonalt (som vi er litt opptatte av i disse "verden-er-mindre-enn-du-tror-tider"):)

Skrevet

Eg likar Silja. Dei andre er fine og stødige namn og, men litt korte for min smak.

Skrevet

Liv som en soleklar nr. 1, Eva en god nr. 2. Silja var ikke helt my cup of tea.

Skrevet

1. Liv!!

 

2. Eva

3. Silja

 

Men alle navnene er fine.

Skrevet

Jeg liker best Liv og Eva =)

Skrevet

Eva er et pent navn, Liv er helt greit, Silja syntes jeg ble et tungt navn.

Skrevet

Silja:)

 

(Men hva med Liva i stedet for Liv? Det synes jeg høres veldig fint ut!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...