Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg har begynt å kjenne litt liv, tror jeg, men er litt usikker. Det er som små "dunk" i magen, men jeg hører liksom en lav lyd ("dunk") når det skjer også. Jeg hører det nok siden det er inni meg, ikke slik at andre hører det. Er det kanskje babyen min eller kroppen min som bare erter?
Marjoriee Dawes Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Hvor langt er du på vei? :-) da jeg kjente spark og begynte å se det utenpå, brukte det å komme en kneppelyd innimellom.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Straks 19 uker på vei. Mye "knepping" i går og i dag
Fashionista Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Jeg er riktignok sprekkeferdig høygravid ( one day to go!) så bebisen min er noe større enn din;), men når hun treffer meg hardt i ribbeina, da hører jeg sånne dunk eller knepp..;P
marsgutt 2013 Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 da jeg første gangen kjente sprak med den første var det helt nederst i magen. kjentes litt ut som en fiske hale hvis du skjønner hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå