Gå til innhold

der var barten borte gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn damer, da var barten tatt. deilig å kjenne prikkingen på overleppa. da var denne plassen fri for hår i ca 1 mnd.

hvor ofte vokser dere , eller barberer dere dere, og hvilken plasser. er dere nesten alltid glatte eller bare når det har blitt veldig mye hår.

jeg vokser/ barberer meg kanskje mer en jeg egentlig vil selv, og da er det for mannen min sitt ønske. han liker at jeg alltid er "shejvaaa"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar beina ca hver 2-3 dag.. før var det mer sjeldent, men nå få jeg noian om det stikker litt :P

Under armene tar jeg kanskje 1 gang i uka, får fort sånne betente kuler pga barbering, så prøver å la det få "hvile" litt inn i mellom.

Nedentil tar jeg etter behov.. sjeldent glattbarbert, men vil ikke ha skau der ;)

Jeg har lys dun på overleppa, som jeg synes begynner å vises i solskinn :P men har hittil ikke tørt å ta det bort i frykt for at det skal bli værre.. (mulig at jeg også bare innbiller meg at det viser så godt). Men noen som kan anbefale noe jeg bør bruke om jeg prøver å fjerne en gang?

Skrevet

Beina er freda så og si hele året. Hender jeg drar høvelen over om vi har alenehelg og et av kostymene dras frem fra skapet.

Tar mellom beina nå og da (minst en gang i mnd) og under armene en gang i uka.

Skrevet

Har så lite hår på kroppen at jeg husker ikke, men tror jeg tar det meste en gang hver andre mnd. Litt oftere når jeg er gravid siden jeg faktisk produserer hår da.

Skrevet

Tar forresten ikke barten da den ikke eksisterer. Kun legg, armhulene og bushen blir trimmet.

Skrevet

Har prøvd å ta "barten" noen ganger med voks og har endt opp nærmest med brannsår dagen etter!!! Utrolig flaut, heldigvis var jeg potteforkjøla og sa at jeg hadde pusset nesa for mye, hehe. Men du som bruker voks på leppa, hva bruker du? Føler jeg må barbere meg men da blir utveksten stubbete, mørk og fæl. Med voks blir det lyst dun så foretrekker voks, men vil jo ikke gå med "skrubbsår" en uke etterpå...

Skrevet

"Barten" aner jeg ikke hvor ofte jeg tar, men det er kanskje noe sånt som en gang i måneden. Leggene samme greia, for jeg har knapt hår der. Armhulene er ca annenhver dag, for jeg har helt noia for hår der. Ellers barberer jeg faktisk armene mine, for har lange, sorte hår der. Det gjør jeg kanskje en gang i uka. Nedentil er det annenhver uke, sånn ca.

Skrevet

Jeg drar raskt over legger, nedentil og armhuler mens jeg står i dusjen. En gang i uka, eller to om det skjer noe spesielt:-)

Øyenbryn nappes hver 5.-6. Uke, farger samtidig vipper og bryn:-)

Skrevet

Bart har jeg ikke den minste antydning til, heldigvis. Under armene tar jeg en eller to ganger i uka. Leggene tar jeg til spesielle anledninger, men kan fint gå med vinterpels. Hårene er usynlige uansett. Nedentil er alt fra tre til seks ganger i året. Jeg har lyst hår som vokser sakte. Har til tider ønsket meg kraftigere vekst på hodet, men innser at jeg nok er heldig. Jeg får aldri bart å plages med. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...