Gå til innhold

Kjenner dere spark utenpå magen?


1h11h1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei har ikke gjort det enda,men er en aktiv liten tass/tassine i magen, men kjenner det kun innvendig enda, er i uke 23 til søndagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har morkaka på fremsia og kjente det neste samtidig utvendig som innvendig, i uke 22. Men nå har jo jeg mindre følelse på innsiden på grunn av morkakas plassering, så han har vel trena seg stor og sterk der inne uten at jeg har kjent noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente innvendig rundt uke 17 og utenpå først i uke 20-21, men kanskje gubben ikke var tålmodig nok tidligere. Vanskelig å si om jeg selv kjente det utenpå tidligere... blir distrahert av alt jeg kjenner inni ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjent det en ukes tid nå. er i uke 19 nå.

i går lå hunden.min på fange og hun merket det også!! Hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har, som Ele, morkaken på fremsiden og kjente første bevegelser når jeg var 20 + 6. Et lite sekund var det som om en fisk svømte "forbi". Utrolig gøy og rart! Har kjent han et par, tre ganger etter det. Er 21 + 3 i dag, så nesten hver dag siden første gang. Det er fremdeles veldig svakt og jeg må gjerne være den som "begynner" med dytting.

 

Gleder meg til det blir sterkere og pappaen etterhvert kan kjenne det! Så for å faktisk svare på det du spør om: Nei, kjenner det ikke utenpå enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det kjempe godt på utsiden. å det vises supergodt. Mange hopper jo avgårde noen ganger. Er 23+2 i dag. Har kjent det innvendig godt siden uke 16 og utvendig kanskje den siste mnd. Men det blir sterkere og sterkere for hver dag, og kjenner jeg gruer meg litt til han blir enda sterkerer. Kan ikke være lenge igjen før det begynner å gjøre vondt ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner bevegelser både på inn- og utsiden av magen. Min samboer kan både kjenne det og se det. Meget aktiv liten pike der inne. Kommende verdensmester i kickboksing eller noe lignende kjennes det ut som :) Jeg er for øvrig 23+6 og førstegangsfødende. Jeg kjente bevegelser på innsiden fra rundt uke 19 og på utsiden fra ca. uke 21. Synlig begynte det å bli for ca en uke siden. Veldig gøy at samboeren endelig kan få ta litt større del i engasjementet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...