Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Hvor kan jeg kjøpe fin kjole på nett? Trenger plutselig en festkjole (helst lang). Må ha den innen 14-15 dager.... Tips til nettbutikk?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Er det noen som har erfaring med lingeri butikken? Hva synes dere om denne kjolen?http://www.lingeributikken.no/shop/elegant-gallakjole-med-30714p.html
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Takk. Løvemamma, men jeg fant ingen som jeg virkelig likte der.... Flere tips og synspunkter på kjolen i fra lingeri butikken?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Det er jo nelly.com, da. Jen har aldri kjøpt noe derfra, men tenåringsdatteren min kjøpte en som faktisk var ganske fin.
Iiiiik Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Fin den kjolen du la ut, forutsatt at du har fine pupper. nelly.com har fine kjoler, men kvaliteten er bare sånn passe.
Musemorbr / Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Kjoledamen, om du liker den 50talls madmen stilen. Det store under, om du er litt fyldig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Takker for svar.... Puppene mine er helt normale,en liten b-cup. Jeg er også helt normal, verken over eller undervektig. Skal sjekke kjoledamen også :)Flere tips? Jeg kom til å tenke på at jeg skal i bryllup neste sommer. Kanskje dumt å kjøpe en svart kjole da? Hm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå