Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Etter å ha ammet min datter som nå er bitt 7 Mnd- har det skjedd noe med brystene mine! Det ene har blitt så stort i forhold til det andre. Snakker 2 cuper større!!! Det ser helt merkelig ut! Hva skal jeg gjøre? Gjør jeg noe feil når jeg ammer? Huff altså! Går det tilbake av seg selv etter ammingen er over??? Hjeeelp:(
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Det er ikke unormalt at den ene puppen produserer mer melk enn den andre og da vil det bli en størrelsesforskjell. At forskjellen er så mye som 2str er vel ikke helt normalt, men jeg vil tro det jevner seg ut mye når du slutter å amme.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Sånn plutselig? Det har med andre ord ikke vært sånn gjennom hele ammeperioden? Her har den puppen som var minst i utgpnkt blitt endel større, håper det holder seg sånn
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Den minste puppen har alltid vært en tanke mindre- men ikke synlig mindre. Nå velter jo den store puppen utfor bhen- mens den andre er inni. Huff! What to do???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå