Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 i 9 uker nå har jeg trent kjempe hardt!! 5 -6 dager i uken. I tillegg så går jeg en mil hver dag. Har gått ned 9 kg fikk lyst på noe godt, så jeg kjøpte meg en pose smågodt. Tygger på det og spytter det ut igjen haha. Er det litt teit? Jeg vil ikke legge på meg det jeg har trent så hardt for bare pga godteri. Men jeg kjenner jeg blir dårlig av tanken på og svelge det.. Er det bare meg som gjør sånn?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Nei, det er nok bare deg..... Det positive er jo at du slipper å gå tom for smågodt, men kan bruke det igjen og igjen og igjen..
LuksusLiv Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Haha.....ikke godt å si, men jeg trener for å kunne spise godteri. ;)Ikke bare derfor, men det er en av grunnene. Jeg vil kunne unne meg noe godt, hvis jeg trener gjør det jo ingenting om jeg svelger unna litt sjokolade i ny og ne.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 HHAHAHA, nå ler jeg så deet tyter lakris ut av kjeften på meg Som jeg snart skal spytte ut igjen.. Jeg tror jeg har kommet inn i en vond sirkel, tenkte jeg da. For jeg _klarer_ liksom ikke og svelge... Også lurte jeg på om det var noen andre som dreiv på sånn, så jeg ikke skulle føle meg så teit alene. Jeg gjør det heldigvis ikke ofte da. hi
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Du er på forstadiet til spiseforstyrrelser! Sånn begynte jeg for 17 år siden , endte med alvorlig anoreksi som vekslet til bulimi-hardtrening-spiseøkter-anoreksi. Søk hjelp .
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 HHAHAHA, nå ler jeg så deet tyter lakris ut av kjeften på meg Som jeg snart skal spytte ut igjen.. Jeg tror jeg har kommet inn i en vond sirkel, tenkte jeg da. For jeg _klarer_ liksom ikke og svelge... Også lurte jeg på om det var noen andre som dreiv på sånn, så jeg ikke skulle føle meg så teit alene. Jeg gjør det heldigvis ikke ofte da. hi Jeg gjør det samme bar jeg svelger det og kaster opp igjen:) like greit så får jeg gleden av å svelge maten/godtet og )))
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Søke hjelp? "hei, når jeg får lyst på godteri så klarer jeg ikke motstå, så jeg Må bare spise det, men jeg klarer ikke svelge det, så jeg spytter det ut igjen" Really?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 ....Really... Er dere voksne mennesker eller?Dette er ikke sunt eller normalt... verken fysisk eller psykisk.Bare jeg som reagerer?
det er berre mordi Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Jeg synes også det minner om forstadiet til spiseforstyrrelser - som er veldig lett å få etter du har slanket deg. Greit å være obs - Det er ingenting som skjer om du ikke vil at det skal skje. I alle fall er det slik i starten:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Jeg har hatt litt av de samme tankene, at jeg ikke har lyst å få i meg godteri og synes det er vanskelig, MEN jeg spiser OG svelger det ned likevel Må nok dessverre si at det høres litt voldsomt ut at du faktisk spytter det ut igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå