Gå til innhold

Disse første bevegelsene i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest mange beskrivelser på dem; det føles som fisk, sommerfuglvinger, bobler osv. Er de sånn veldig forsiktig eller kan det være akkurat som bobler som sprekker eller små dunk?

Er førstegangs og synes det skjer en hel del i magen, men om det er baby eller fordøyelsessystemet som jobber er ikke helt lett å skille enda. 18+5 i dag =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte aldri den fiskehale-beskrivelsen osv..

jeg syns rett og slett det kjentes ut som små dult i magen.. akkurat som spark, bare litt svakere enn de er utover :)

Merket det rundt uke 17.. var litt usikker med en gang, men skjønte det ganske fort:)

Skrevet

Synes det er vanskelig å vite. Fikk vite på ultralyden at morkaken ligger foran, så da er det enda vanskeligere å kjenne.

Skrevet

Jeg har lest mange beskrivelser på dem; det føles som fisk, sommerfuglvinger, bobler osv. Er de sånn veldig forsiktig eller kan det være akkurat som bobler som sprekker eller små dunk?

Er førstegangs og synes det skjer en hel del i magen, men om det er baby eller fordøyelsessystemet som jobber er ikke helt lett å skille enda. 18+5 i dag =)

Så artig, da er jeg bare en dag lengre enn deg me min første også :D jeg kjenner masse liv, stadig sterke spark og bevegelser !:D er helt fantastisk :))

Skrevet

Heldig du! Med morkaken foran er det vel iallefall en uke før jeg kan forvente å kjenne det, men håper jo stadig at jeg skal kjenne noe som jeg er sikker på at er babyen!

Artig at vi er så "tett" =)

Skrevet

Ja tror jeg har vært veldig heldig for har kjent liv siden uke 16:) ja det var veldig artig :) hvor gammel er du og hvor bor du da ?:) har du fått vite kjønn ennå ?:))

Skrevet

Er 25 år og bor i Bergen. Hva med deg? Jeg venter en liten gutt.

Skrevet

22 Drammen :) får vite kjønnet på mandag vi :D gleder meg masse :)

Skrevet

Jeg kjente det som bobler og som om noen knipset meg inni magen i uke 16. Trodde ikke på det i starten, men så ble det tydeligere. Jeg har morkaken foran på høyre siden, så mulig den ikke sperrer for så mye aktivitet ;)

Skrevet

Dere som kjenner noe: Hvor ofte kjenner dere bevegelser? Jeg er i uke 19, og har også morkaken på fremre vegg. Kjenner bobler i magen, omtrent hver dag nå. Men kjenner ikke akkurat spark. Har lest at sparkene kan komme rundt uke 22 når morkaken ligger foran

Skrevet

Noen ganger kjenner jeg det helt ve navelen, og andre ganger under trusekanten :) tror jeg har en svært aktiv krabat inni der :P

Skrevet

Første gang jeg kjente noe var rundt uke 18. Det var svakt, men ingen tvil om hva det var.

Virkelige bevegelser (ikke la noe hvile på magen, det spretter i været) kom ca uke 24/25, nå er jeg uke 30 og det er til tider vanskelig å få sove.

Så det blir mer og mer etter hvert, og ikke er det kanskje mer enn en gang om dagen, kanskje annenhver, i begynnelsen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...