Gå til innhold

Rareste hunde/katte-navnet du har hørt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver igjen.

Noe sånt som Siv-Jeanette :D

Tror det var en hund!

Skrevet

Hvis jeg får tre dyr samtidig en gang, skal de hete Sorry, Satan og Sjefen!

Hahaha :D

Skrevet

Min katt het Kloning

Min onkel og tante hadde en hund som het Daghild, og en halt kattunge som het Ørnulf..

Vet om en hund som heter Pastor

HØrte at Herodes Falsk sin hund het Taxi...

Faren min og kona har tre katter som heter Kåre, Bollen og Pippi

Gjest Heartbroken
Skrevet

En venninne av meg har verdens søteste hund som heter Judith :)

Kult hundenavn om det ikke er så uvanlig menneskenavn :)

Skrevet

Killer-Kurt-Bernt-Tommy het katta til venninna mi.

Hokatta mi het Pondus

Tispa mi hette Maja

Skrevet

Husker fra min barndom: Adolf (Hvit katt med svart bart) og skinnfilla. Det var to tenåringsgutter som navnga kattene da. Tror jeg som mor hadde protestert litt på Adolf. Herregud. Tenk å rope inn den katta for kvelden da...

Skrevet

Har hørt om ei tispe som heter Knut.. hadde selv to rotter som jeg kalte hitra og frøya:-) dessuten hadde jeg en degus en gang i tiden som jeg døpte dina, men alle kalte henne dyna:-P ellers har rottene til pappa oppgjennom blitt kalt petra, andine, pernille, gråmus ++

Skrevet

Jeg har hatt en Makattma Gandhi. Ellers har jeg møtt på en som hadde katter som het Psyko Killer og Likkjetykje. Som tenåring het kattene mine Levis og Diesel. Foreldrene mine satt foten ned da neste katt kom. Killah Babe og Miss 60 ble nedstemt, og katten fikk det kjedelige navnet Sofie. Mor til alle disse het Rasmus. ;)

Skrevet

Luggen (jentepus), luzifer og baileys heter mine katter.

Noen jeg kjenner har en hankatt som heter KimHelge

Skrevet
Jeg har hatt en Makattma Gandhi. Ellers har jeg møtt på en som hadde katter som het Psyko Killer og Likkjetykje. Som tenåring het kattene mine Levis og Diesel. Foreldrene mine satt foten ned da neste katt kom. Killah Babe og Miss 60 ble nedstemt, og katten fikk det kjedelige navnet Sofie. Mor til alle disse het Rasmus. ;)

åhh.. Gode gamle Killah Babe og Miss 60! DET var jeansa sine det:D

Skrevet

Stripe-Guri. Skikkelig snertent navn

Skrevet

Naboen har to katter som heter Findus og Sushi :) Vi hadde en gang to fugler som het Pjusken og PellePolly :) Vi var litt usikre på om PellePolly var gutt eller jente, så vi tok en helgardering :)

Skrevet

Åh, nÅ føler jeg meg gammel altsÅ, men jeg klarer bare ikke skjønne hva som er morsomt med Å kalle dyrene sine for Satan, Hitler o.l. Heller ikke Å oppkalle dem etter drikkevarer som Smirnoff, Vodka og Baylis. FÅr en smule fjortis-følelse pÅ det der altsÅ ;)

Skrevet
Åh, nÅ føler jeg meg gammel altsÅ, men jeg klarer bare ikke skjønne hva som er morsomt med Å kalle dyrene sine for Satan, Hitler o.l. Heller ikke Å oppkalle dem etter drikkevarer som Smirnoff, Vodka og Baylis. FÅr en smule fjortis-følelse pÅ det der altsÅ ;)

Man kaller gjerne husdyrene for noe man liker veldig godt. Min desiderte favorittdrikke innen alkohol er baileys, sÅ derfor heter pusen dette.

Heller baileys enn et eller annet fjollenavn

Skrevet

Det finnes veldig mange katter som ligner på hitler da. Altså er det lett å gi det navnet, eller Adolf.

Skrevet

Har en hund som heter Gustav, pappa har en katt som heter muskatt, og ei vennine med to katter de heter svisj og svosj. hadde to katter da jeg var liten, ene het Micro og den andre Thomas, Thomas kom hjem en dag og viste seg å være gravid, vi byttet aldri navn på ho etter det:-P

Skrevet (endret)

rottene til ei venninne av meg het herpes og syfilis... ganske spesielt..

min hund heter egentlig kalvehagans happy hippo. han blir bare kalt hippo da. litt morsomt for han er bitteliten og heter "flodhest" ;) var oppdretteren som ga navnet.

Endret av Lille- MO
Skrevet

Haha..jeg vet om en gammel dame som hadde et flaskelam ved hytten sin som het Jesus!

Hun gikk opp i fjellet og ropte "Jesus, kom å få melken din"...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Huff jeg får helt vondt av alle disse vittige, men fæle navna! Stakkars dyr!

Dyr har jo følelser de også ( JA, det tror jeg virkelig på! ) og jeg har ikke hjerte til å kalle de "stygge" ting. Men det vittigste navnet jeg har hørt på en katt var: Ole-Kåre-Johnny og en hund som het ekko ( tenk å rope på den! ;) )

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Noen av navna her var jo søte, fine og uskyldige da! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...