*SommerFrisk* Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Mulig jeg er veldig patetisk nå, som henger meg opp i dette her, men; Ei jente som tidligere var sammen med min svoger, er rimelig spesiell. Hun oppførte seg nermest som om hun var forelska i meg da de var sammen. Ringte til alle døgnets tider, og tvang seg på meg. Jeg ble helt gal av dette mennesket. Jeg var selvsagt glad i henne, men etterhvert ble det for mye for meg, da hun troppet opp hjemme hos meg, og tvang seg inn for å vente på meg, da jeg enda ikke var kommet hjem etter 12 timers arb.dag. Mannen min forklarte at jeg ikke var kommet hjem, og at jeg most likely var veldig sliten etter en hektisk periode på jobb. Allikevel satt hun i stua mi, som om det var verdens mest naturlige ting, klokken 21:30 på kvelden!? Vi har aldri KJENT hverandre, det har vært litt overfladisk... fikk meldinger i hytt og pine hvor det kunne stå : "Hei. vil du at jeg skal komme å massere deg?" Og hvis jeg svarte nei, eller ikke svarte, så kom det en ny melding hvor det stod " si fra hvis du ombestemmer deg ang. massasje"............. HOVEDPOENGET her er iallefall at det ble slutt mellom henne og bror til mannen min for noen år siden, har ikke hatt hjerte til ¨å slette henne fra facebook, da hun er litt stusselig. Hun har flyttet til en ny by, og skrev her om dagen et LANGT blogginnlegg, på den dialekten!!?? Og det provoserer meg noe så inn i det svarte! - Egentlig mest fordi det er den type jenta hu er og jeg takler det ikke. Etter 30 dager i en by, med en dialekt totalt annerledes enn den hun har, så har hun blitt kav vestlending. Unnskyld meg, men jeg spyr!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Jeg ville irritert meg mer over den påtrengende, håpløse jente-forelskelsen mer enn en dialektforandring
*SommerFrisk* Skrevet 27. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2012 Jeg ville irritert meg mer over den påtrengende, håpløse jente-forelskelsen mer enn en dialektforandring Ha ha! det var jo slik det startet da... kanskje dette bare ble veldig forsterket pga den hun egentlig er. jeg beklager asså, er ikke glad i å snakke stygt om andre, men dette menneske klarer jeg bare ikke. Men jeg vet hun begynner å gråte dersom jeg sier noe. huffaseii
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Jeg ville irritert meg mer over den påtrengende, håpløse jente-forelskelsen mer enn en dialektforandring Ha ha! det var jo slik det startet da... kanskje dette bare ble veldig forsterket pga den hun egentlig er. jeg beklager asså, er ikke glad i å snakke stygt om andre, men dette menneske klarer jeg bare ikke. Men jeg vet hun begynner å gråte dersom jeg sier noe. huffaseii Hehe, nei hun høres slitsom ut. Men dere har vel ikke så mye kontakt lenger nå? Siden hun ikke lenger er sammen med svogeren din? Og nå har hun i tillegg flyttet.. Så selv om du sletter henne på FB så vil dere jo ikke møtes noe særlig? Jeg hadde også en slik person i livet mitt en gang. Hun var ikke sammen med noen i familien min, men hun skulle absolutt henge på meg som en kronisk sykdom. Man blir sliten, og man kan jo spørre seg hvorfor de ikke ser grensene de tramper på?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Mulig jeg er veldig patetisk nå, som henger meg opp i dette her, men; Ei jente som tidligere var sammen med min svoger, er rimelig spesiell. Hun oppførte seg nermest som om hun var forelska i meg da de var sammen. Ringte til alle døgnets tider, og tvang seg på meg. Jeg ble helt gal av dette mennesket. Jeg var selvsagt glad i henne, men etterhvert ble det for mye for meg, da hun troppet opp hjemme hos meg, og tvang seg inn for å vente på meg, da jeg enda ikke var kommet hjem etter 12 timers arb.dag. Mannen min forklarte at jeg ikke var kommet hjem, og at jeg most likely var veldig sliten etter en hektisk periode på jobb. Allikevel satt hun i stua mi, som om det var verdens mest naturlige ting, klokken 21:30 på kvelden!? Vi har aldri KJENT hverandre, det har vært litt overfladisk... fikk meldinger i hytt og pine hvor det kunne stå : "Hei. vil du at jeg skal komme å massere deg?" Og hvis jeg svarte nei, eller ikke svarte, så kom det en ny melding hvor det stod " si fra hvis du ombestemmer deg ang. massasje"............. HOVEDPOENGET her er iallefall at det ble slutt mellom henne og bror til mannen min for noen år siden, har ikke hatt hjerte til ¨å slette henne fra facebook, da hun er litt stusselig. Hun har flyttet til en ny by, og skrev her om dagen et LANGT blogginnlegg, på den dialekten!!?? Og det provoserer meg noe så inn i det svarte! - Egentlig mest fordi det er den type jenta hu er og jeg takler det ikke. Etter 30 dager i en by, med en dialekt totalt annerledes enn den hun har, så har hun blitt kav vestlending. Unnskyld meg, men jeg spyr! Jeg bytter dialekt etter hvem jeg jobber med. Ikke sånn drastisk, men min opprinnelige dialekt er borte for lengst, og så har jeg en mellomting mellom dialektene til alle jeg omgås om dagene. Hadde jeg flyttet til en ny by, hadde jeg garantert vært rask til å få meg ny dialekt.
*SommerFrisk* Skrevet 27. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2012 Mulig jeg er veldig patetisk nå, som henger meg opp i dette her, men; Ei jente som tidligere var sammen med min svoger, er rimelig spesiell. Hun oppførte seg nermest som om hun var forelska i meg da de var sammen. Ringte til alle døgnets tider, og tvang seg på meg. Jeg ble helt gal av dette mennesket. Jeg var selvsagt glad i henne, men etterhvert ble det for mye for meg, da hun troppet opp hjemme hos meg, og tvang seg inn for å vente på meg, da jeg enda ikke var kommet hjem etter 12 timers arb.dag. Mannen min forklarte at jeg ikke var kommet hjem, og at jeg most likely var veldig sliten etter en hektisk periode på jobb. Allikevel satt hun i stua mi, som om det var verdens mest naturlige ting, klokken 21:30 på kvelden!? Vi har aldri KJENT hverandre, det har vært litt overfladisk... fikk meldinger i hytt og pine hvor det kunne stå : "Hei. vil du at jeg skal komme å massere deg?" Og hvis jeg svarte nei, eller ikke svarte, så kom det en ny melding hvor det stod " si fra hvis du ombestemmer deg ang. massasje"............. HOVEDPOENGET her er iallefall at det ble slutt mellom henne og bror til mannen min for noen år siden, har ikke hatt hjerte til ¨å slette henne fra facebook, da hun er litt stusselig. Hun har flyttet til en ny by, og skrev her om dagen et LANGT blogginnlegg, på den dialekten!!?? Og det provoserer meg noe så inn i det svarte! - Egentlig mest fordi det er den type jenta hu er og jeg takler det ikke. Etter 30 dager i en by, med en dialekt totalt annerledes enn den hun har, så har hun blitt kav vestlending. Unnskyld meg, men jeg spyr! Jeg bytter dialekt etter hvem jeg jobber med. Ikke sånn drastisk, men min opprinnelige dialekt er borte for lengst, og så har jeg en mellomting mellom dialektene til alle jeg omgås om dagene. Hadde jeg flyttet til en ny by, hadde jeg garantert vært rask til å få meg ny dialekt. For å si det sånn, hun har alltid skulle være litt eekstra spesiell. Hun har aldri engang hatt den dialekten hun burde, bare fordi hun var anderledes. Så selv etter å ha bodd i byen hun er født og oppvokst i, så snakket hun en helt annen dialekt. OG da tenker jeg, at hvis du etter 25 år ikke har tatt dialekten der du har bodd hele ditt liv, hvordan i hell skal du da forsvare at du plutselig etter 30 dager tar en helt totalt annerledes dialekt i din munn? Jeg skifter dialekt selv jeg, ikke sånn drastisk. Det mest drastiske trur jeg er når jeg er i hjemtraktene ( kr.sand) da går jeg fra utvaska kr.sander til kav kristiansander. HAr bodd i nabobyen i 10 år nå, og derfor går det litt skeis med toneFALLet noen ganger. Også når jeg snakker med bestevenninna mi, som er fra Skien,,, men jeg ruller ikke plutselig på R'en, jeg får bare litt annerledes tonefall, og jeg legger ingenting i det. Jeg blir oppgitt over henne. Kan jeg få legge til, at søsteren er helt lik ? - Og at da vi alle var på tur så satt søsteren og søyt og klagde for å få oppmerksomhet.. hun hadde bare såååååååååå lyst på tobleronen som lå på bordet, og alle dreit i hva hu sa. Hu gjentok dette helt til mora (som er like skrudd) sa, "men lille vennen... du vet jo at du har så nøttealergi. da må v i på sykehuset" Fortsatt så dreiv a å maste om den jævla tobleronen til jeg ba henne trøkke den ned, og komme seg på sykehuset så jeg slapp gnålet! det skal sies at jeg var gravid på denne turen også.... hehe. Men de er ikke normale. beklager asså
*SommerFrisk* Skrevet 27. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2012 Jeg ville irritert meg mer over den påtrengende, håpløse jente-forelskelsen mer enn en dialektforandring Ha ha! det var jo slik det startet da... kanskje dette bare ble veldig forsterket pga den hun egentlig er. jeg beklager asså, er ikke glad i å snakke stygt om andre, men dette menneske klarer jeg bare ikke. Men jeg vet hun begynner å gråte dersom jeg sier noe. huffaseii Hehe, nei hun høres slitsom ut. Men dere har vel ikke så mye kontakt lenger nå? Siden hun ikke lenger er sammen med svogeren din? Og nå har hun i tillegg flyttet.. Så selv om du sletter henne på FB så vil dere jo ikke møtes noe særlig? Jeg hadde også en slik person i livet mitt en gang. Hun var ikke sammen med noen i familien min, men hun skulle absolutt henge på meg som en kronisk sykdom. Man blir sliten, og man kan jo spørre seg hvorfor de ikke ser grensene de tramper på? Neida, jeg kommer ikke til å se henne så mye. Men hun er sånn som kan finne på å ringe meg, og gråte eller noe og lure på hva hun har gjort galt. All that drama. hehe, jeg fikser det ikke. De er jo sosialt uintelligente, er vel derfor de ikke ser det, men fy så provoserende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå