Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Hva er typisk timelønn i kommunen når man jobber med feks eldre, utviklingshemmede etc?? Hva er typsik lønn om dagen, og hva er typisk for helger/ kvelder? Jeg er snart 24,og vurderer å søke jobb innen overnevnte... Glad for svar
*Yuna* Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Jeg jobbet som assistent i pleie og omsorg. 129,18 i timen. Med fire års ansiennitet. Gikk opp til 137 måneden etter jeg sluttet. Jobbet kun hverdager på dagtid så vet ikke noe om tillegg.
3 nøtter til Askepott Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 grunnlønnen er på ca 125 kr timen. kvelds/natt-tillegg på 45 kr og helgetillegget på 35 kr timen
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Hva er typisk timelønn i kommunen når man jobber med feks eldre, utviklingshemmede etc?? Hva er typsik lønn om dagen, og hva er typisk for helger/ kvelder? Jeg er snart 24,og vurderer å søke jobb innen overnevnte... Glad for svar På dagtid har jeg ca 140 kr timen. Vet ikke nøyaktig kveldstillegg og helgetillegg, men jeg har langt over 200 kr i timen på kvelden i helga. Jobber med utviklingshemmede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå