Gå til innhold

Kosemat imorgen? Hva skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her liker ikke guttungen taco, så det blir det ikke.

Tenkte å steike en grandiosa med salta ved siden av, men er åpen for noe annet bare det er like enkelt! :)

Fredag er vi ikke hjemme før nærmere 5 og kjapp mat og film er et must!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med fast food fra Esso eller Statoil eller noe?

Skrevet

Vi skal ha noe godt ikke helt sikkert, men tror vi skal Gyros hvis det er greit :)

Skrevet

Ungene her har bestilt løvstek, pommes frites og salat, veldig enkel og grei kosemat.

Skrevet

Vi skal ha tapas.

Spanske kjøttboller

Chorizo pølser

Kyllingvinger

Tomatsalat

Lefser med snøfrisk og spekeskinke

Aioli+ brød

Dadler med bacon.

Skrevet

Hadde bestiillt dolly pizza og plukka den opp på veien hjem :D

Skrevet

Vi skal ha grillet kylling med ris, salat og hvitløksmarinerte grønnsaker..

Skrevet

Fastfood fra jaffs, statoil og dollys blir det neppe, de to først.. er det noe god mat der da? Dollys er for godt, altfor mange kalorier! :)

Tapas kan umulig være enkel mat!? -så veldig innvikla og godt ut! :)

Gyros hva er det? Hvordan lager du det?

Fisk med grønnsaker og poteter hadde vi idag, nam!

Kylling og ris hadde vi faktisk igår.

Lager du løvsteken selv? Eller hvor kjøper du det? Syns pommesfrites i steikeovnen blir så vassen?

Takk for masse tips, me like!!

HI

Skrevet

Kjøper stabburet sin løvstek og krydrer med grillkrydder før jeg putter den i panna.

Pommes frites i stekeovnen blir ikke slapp, bruker den hurtigvarianten (5 min) og varmer den med varmluft.

Skrevet

Chicken Tikka blir det her. Oppskrift fra Rema1000, den som heter beef tikka, bare med kylling siden vi har det, lager marinade i morgen før jobb og hiver kyllingen oppi. Stek i panne når du kommer hjem, kok ris,

kjapt FERDIG og deilig! :)

Skrevet

Fredag er sushinight her i huset.. :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hjemmelaga fredagspizza. Retter en takk til Tine for ferdige rull-ut- deiger. Lager med dolmio spaghettisausen jeg da. Ferdig på 10 min. Steke kjøttdeig, ha i dolmio og la det putre, rulle ut deigen, hive på fylket med ananas og pepperoni, hive på ost, 10 min i ovnen - and everybody is happy :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Vi skal ha tapas.

Spanske kjøttboller

Chorizo pølser

Kyllingvinger

Tomatsalat

Lefser med snøfrisk og spekeskinke

Aioli+ brød

Dadler med bacon.

Bare si fra hvis dere vil ha en middagsgjest i morgen. Dette er noe av det beste som finnes :)

Skrevet

Hjemmelaga hamburger, det er kjapt enkelt og godt :D

Kjøp karbonadedeig og hiv oppi feks løk, hvitløk eller krydder dere liker, knø det inn og form til passlige kjøttkaker, stek og ha på ost om dere liker det. ha på det dere ønsker av salat, løk, mais, paprika, og en god dressing. bruker selv grove hamburgerbrød da det er mere smak i dem. Vi pleier også ha ovnsbakte potetbåter med olivenolje og havsalt til. Dette er Namis :D

Skrevet

Vurderer taco - og hun kan få rester fra i dag om hun ikke vil ha det. Fiskegrateng spiser hun nemlig mer enn gjerne til frokost, lunch, middag og kvelds om hun hadde fått.

Skrevet

Bakt potet med bacon, løk, mais, ost, evt rømme osv.. Kaloribombe og mye kos..

Skrevet
Vi skal ha tapas. Spanske kjøttboller Chorizo pølser Kyllingvinger Tomatsalat Lefser med snøfrisk og spekeskinke Aioli+ brød Dadler med bacon.
Bare si fra hvis dere vil ha en middagsgjest i morgen. Dette er noe av det beste som finnes :)

Bare å komme det ;) Du kan til og med få et glass rødvin.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

I morgen skal jeg faktisk bort på middag. Skal få kalvsteik :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...