Gå til innhold

Stakkars meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, men jeg har ingen andre å surve til så da får dere det... Dere kan jo gjerne surve litt selv også så blir jeg ikke helt alene...

Det er så synd på meg fordi jeg begynner å bli syk, ikke syk nok til å ikke være på jobb, men syk nok til at det er ubehagelig og INGEN er hjemme for å dulle med meg!!!! Jeg er sliten, sår hals, hodeverk, tung i kroppen osv Det verste er vel at jeg har null matlyst å ikke får i meg noe mat, barna får jo mat, men alt bare vokser i munnen på meg. Noen som har tips om lettlaget, god og sunn mat til oss???

På den positive siden da så har jeg ikke klart å røyke siden i går og trøstespiser jo ikke noe kanskje det har en dypere mening alt dette??

Skal google vidunderkurer noe senere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men jeg har ingen andre å surve til så da får dere det... Dere kan jo gjerne surve litt selv også så blir jeg ikke helt alene...

Det er så synd på meg fordi jeg begynner å bli syk, ikke syk nok til å ikke være på jobb, men syk nok til at det er ubehagelig og INGEN er hjemme for å dulle med meg!!!! Jeg er sliten, sår hals, hodeverk, tung i kroppen osv Det verste er vel at jeg har null matlyst å ikke får i meg noe mat, barna får jo mat, men alt bare vokser i munnen på meg. Noen som har tips om lettlaget, god og sunn mat til oss???

På den positive siden da så har jeg ikke klart å røyke siden i går og trøstespiser jo ikke noe kanskje det har en dypere mening alt dette??

Skal google vidunderkurer noe senere

Så fint at du ikke har røyka da!

Blomkålsuppe eller noe i den gata syns jeg er deilig "sykemat".

Jeg syns litt synd på meg selv fordi jeg har så mye å rydde...Loft, for små barne/babyklær, en bod... Og mini er syk om dagen så får ikke gjort noe særlig uansett. Og jeg er trøtt!!! Skulle egentlig bare gått å lagt meg...

Ps. Er du fra Hedmark? Vet mange derfra er glade i å "klage" litt. Tydelig ikke alle forstod det her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...