Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg har har en føflekk på leppa som fikk skorpe for ca 1 mnd siden. Nå vil det ikke gro og det danner seg bare nye skorper når den gamle er borte og blør innimellom. Så i dag googlet jeg det og det kan være et tegn på føflekk kreft og den type kreft har dårlige odds Moren min har hudkreft,faren min døde av kreft , søstern min har hatt livmorhalskreft og har også andre div familiemedlemmer som har død av kreft. Uff,nå vet jeg ikke om jeg tør å bestille meg legetime. Jeg vet jeg må det og jeg er ikke den som vanligvis blir skremt av ting jeg leser men denne gangen ble jeg det..... Jeg nevnte det for mannen tidligere i dag, men han bare trakk på skuldrene. Jeg måtte bare fortelle det til noen. Takk for at du leste.
LuksusLiv Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Du må jo bestille deg en legetime, i morgen! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Det er vel ikke så unaturlig at et sår rundt leppa ikke gror så bra; området er jo i bevegelse hele tiden. Ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld, men at det tar tid akkurat der høres ikke unormalt ut. Og IKKE google mer!
Mamma_til_2 Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Få time hos legen din fort så visst det er noe så får du hjelp fort, og da er oddsa bedre! Menn pleier ikke alltid og ta våre bekymringer seriøst før det er bekrefta at det er noe og bekymre seg over så ikke tenk på hans oppførsel Håper at det er bare en bagatell, og ikke noe skummelt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Få deg en lege time, i morgen! Er det ingen muligheter for hastetime (noe jeg faktisk syns du burde få med tanke på din families krefthistorikk) så ringer du et privat legesenter. Det er ikke godt for deg å gå helga i møte uten å ha hatt samtale med lege nå. Ikke google mer, som ei over her sier. Lykke til! Det går nok bra!
DotM Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Syns det kommer opp en type kreft uansett hvilke symptomer man søker etter på google Ville gjort som de andre sier over her og bestilt legetime. Så slipper du å gå og lure og være bekymret. Og om det skulle være noe vil du få hjelp så tidlig som mulig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå