Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 "jeg er så lei av husarbeid at jeg vil spy!" Neppe! Har faktisk aldri hørt en mann si noe sånt. Alle venninnene mine, søstrene mine, mamma og svigermor, men en mann, nope, aldri! Kanskje fordi de aldri gjør såpass at de rekker å bli lei. I dag er jeg virkelig så lei av husarbeid at jeg vil spy. At mannen er syk hjelper ikke akkurat. Blæ!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Hm, nei mannen her har ikke sagt det. Men det er ikke fordi han ikke tar sin del av husarbeidet. Det er rett og slett fordi han ikke klager! Han har nå hatt permisjon et halvt år og tatt 90% av husarbeidet i denne perioden. (vanligvis deler vi likt)
Gjest yrild Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 (endret) Mannen min de tre første månedene av hver graviditet... :-) Han gjør alltid mer enn meg hjemme, men i kvalmeperioden gjorde han alt og var driiiitlei! Endret 27. september 2012 av yrild
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Er det et bevis på at menn ELSKER husarbeid? Kan vi ikke sende det til VG og lage artikkel om det? Som motvekt til alle artikler om at vi som deler på husarbeid er dømt til å bli skilt
Gjest Miryks Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Tror ikke gubben kan bli lei av å rydde... Nå har han holdt på siden jeg kom hjem for en time siden.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 mannen min etter jeg ble operert og ikke kunne gjøre noe på noen uker
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 hmm mannen min gjør det som må gjøres. Når jeg er syk, gjør han alt. Er ikke frisk, så han har f.eks. også tatt alt nattevåk. Når jeg er frisk nok, er det naturlig at jeg tar ett ekstra tak. Han er en mann som sjelden (egentlig aldri) klager over å ha noe å gjøre, så nei - jeg har aldri hørt ham si det.
<3 2G <3 Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Min har sakt det fordi jeg er ikke flink å ta det. Og har i perioder ikke kunnet ta så mye som han. Min er super på å gjøre det men blir så klart lei inni mellom.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Men jeg har heller aldri hørt en mann si: denne buksa får rumpa mi til å se diger ut, denne genseren ser puppene mine slappe ut i, dette er ikke min farge, vi må kjøpe mer interiør ting, nå må jeg snart farge håret igjen,.....og så mye mye mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå