Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 ...når vet man at man har funnet det "rette" huset? Hva er deres erfaringer? Vi har vært med i noen budrunder, men hver gang vi velger å gi oss er jeg litt lettet fordi jeg etterpå føler at det ikke var det rette huset for oss. Under budrunden er jeg gira, men som sagt veldig lettet når noen andre får det. Jeg synes det er spennende å være på husjakt, mye kjekt som blir lagt ut og det er nesten dagens høydepunkt (ja, vet det høres teit ut) når jeg skal inn å sjekke Finn for nye boliger som er lagt ut for dagen. Jeg er så redd for at den dagen vi vinner budrunden så kommer jeg/vi til å angre. Da er denne spennende husjakt-tiden over og jeg er redd at huset ikke vil bli så bra som vi så for oss. Huff...når vet man at man har funnet det "rette" huset? Andre som har følt det slik som meg?
Miss Chocolate Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Når du er på visning og du tenker ... HER vil jeg bo. Her, her, her!!! Sånn var det for oss. Elsker huset vårt, stedet, fantastiske naboer, sol hele dagen om sommeren, fantastisk utsikt, nærhet til marka.. Alt er bare perfekt, men kunne vært ett soverom til da, sånn på sikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå