Gå til innhold

Hvor lenge før fødsel synker magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere uker før eller rett før?

Er 39+3 og fått mange kommentarer i dag på at magen har sunket siden sist. Så håper det er et godt tegn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer vel, men for meg var det vel ei ukes tid mener jeg, husker jeg plutselig fikk plass til mat i jula :-)

Skrevet

Håper det er rett før altså.

Ønske ønske

Skrevet

Jeg er 32 uker, og magen min har sunket:) men ut ifra min egen termin er jeg 35... så er spent på hvor lenge jeg går:)

Skrevet

Hvordan vet dere at magen har sunket? Ser dere det selv eller er det sf-målet som går ned?

Skrevet

apple80: man ser det veldig godt... det ser ut som om magen er sunket ned mot knærne... og det kan se ut som om man har DEN bollemusa :-P

Skrevet

Magen min sank i uke 35 - jeg er nå 38+6 og ingen tegn til at han ikke har det alt annet enn strålende inni magen.. :/

Skrevet

Termin idag, og her har ikke magen sunket en millimeter og hodet er heller ikke festet... Så er nok store variasjoner her...

Skrevet

Magen her sank en del i uke 35, så det tydelig selv. Pga at hodet har festet seg. I grunnen en ganske deilig følelse og slippe å ha baby "opp i halsen" :P

Skrevet

Er 31 uker, og min er nå ganske lav. Hun ligger med hodet ned og har gjort det i ca 2-3 uker. Er ikke festet da. De rundt meg tror jeg føder før tiden. Det tror vel egentlig jeg og:)

Skrevet

Legen sa til meg at det er veldig forskjellig fra gravid til gravid. Det er ikke alltid magen synker før fødselen er i gang.

Skrevet

Jeg er 33+6 i dag og hodet har festet seg. Har lavere sf mål også. Blir sjekket nesten hver uke nå for sikkerhets skyld. Men vet ikke om det er det dere mener med at magen har sunket.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...