Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Hva er vitsen med å svare svada i tråder med KONKRETE spørsmål? For eksempel, "hvilken parfyme bruker du" - "vet du ikke at parfyme er skadelig", "ingen siden det er så skadelig +++". Spørsmålet var til dem som BRUKER parfyme altså... Eller, "min mann vil ikke ha sex, what to do?" - "vet ikke, for her vil mannen ha sex hver dag og det er så deilig". Hva for noe konstruktiv har slike svar ¨å tilføre denne diskusjonen?? Gjøre den som spør enda mer frustrert? "Jeg vil slanke meg med lavkarbo, hvordan gå frem?" - "lavkarbo er bare noe forbanna tull som ikke virker"... og så videre og så videre. Altså, damer (og menn), kan ikke dere svare på et konkret spørsmål, så la være. En som lurer på hvor gamle ungene bør være for å dra på sirkus trenger ikke en forelesning om at hun bidrar til dyremishandling og er dårlig mor. Ei som gjerne vil ha tips om parfyme trenger ikke innlegg om at hun med sin parfymebruk ødelegger for andre. Ei som lurer på ting rundt keisersnitt trenger overhode ikke kritikk for sitt valg. Og ei som sliter med forholdet sitt trenger ikke høre hvor dum hun var som fikk barn med denne mannen eller at andre er kjempeglad og driter regnbuer.
Annikenb Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Hehe, der har du ekstremt rett altså! Irritert meg noe vaket over det selv her inne... Om ikke man har noe konkret svar på spørsmålet, så la for all der være!
<3 2G <3 Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 En del får slike svar fordi de har spurt om det samme i hundre andre tråder og forventer at noen vil svare igjen og igjen. Svarer stort sett ikke på slike tråder, men ser og ditt poeng. Det er mye usaklige svar, men det er sannelig mye rare spørsmål her inne og.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Hihi du har et godt poeng da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå