Bentix Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Har seg sånn at jeg har sett det bilsete på tilbud til 500,- billigere. Men jeg har jo en stund igjen før jeg har termin. Spørsmålet er da om det er lurt å kjøpe det på tilbud nå eller å vente til over jul? Billigere nå eller billigere senere? Hva tror dere?
Mamma.til.en.2013 Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Kan ikke svare deg, men henger meg på her for jeg også lurer veldig på om vi skal kjøpe nå eller vente til over jul =)
Gjest peacock Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Har ikke sett bilseter på mer enn 25% salg egentlig, så kanskje ikke prisen er så ille? Om du har lang tid til termin ville jeg imidlertid anbefalt deg å kjøpe setet på nett - DET er billig i forhold til Norge! Vi fikk sete + base til samme pris som bare setet i Norge på kiddies24.de. Rask service!
Bentix Skrevet 27. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2012 Har ikke sett bilseter på mer enn 25% salg egentlig, så kanskje ikke prisen er så ille? Om du har lang tid til termin ville jeg imidlertid anbefalt deg å kjøpe setet på nett - DET er billig i forhold til Norge! Vi fikk sete + base til samme pris som bare setet i Norge på kiddies24.de. Rask service! Husker du hva dere måtte betale i toll og moms? Hvor lang tid tok det før dere fikk sete?
Gjest peacock Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Vi fikk sendt det til Danmark, så momsen var på 19% og ikke noe toll. Transporten husker jeg ikke hva kostet... Har dere mulighet for å få det levert til en adresse i EU anbefales det sterkt, men uansett skal det mye til for at prisen blir høyere enn i Norge. Tror de leverte i løpet av en ukes tid, husker ikke eksakt.
Bentix Skrevet 27. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2012 Vi fikk sendt det til Danmark, så momsen var på 19% og ikke noe toll. Transporten husker jeg ikke hva kostet... Har dere mulighet for å få det levert til en adresse i EU anbefales det sterkt, men uansett skal det mye til for at prisen blir høyere enn i Norge. Tror de leverte i løpet av en ukes tid, husker ikke eksakt. Hmmm...ja, da fikk jeg enda en ting å vurdere tusen takk for tipset forresten!
Bentix Skrevet 27. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2012 Flere gode råd tips? angående kjøpe bilsete nå eller senere her i norge?
Gullunger Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Jeg kjøpte pebble og family fix basen til 1990,- på torshov bilrekvisita. De har kjempegode tilbud flere ganger i året )
Bentix Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2012 Da ble det bilsete gitt Syns det var litt tidlig å kjøpe det, men måtte bare når vi fikk pebble og family fix base for 1990,-!! Takk for tipset Gullunger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå