Gå til innhold

Bilsete maxi-cosi pebble

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg sånn at jeg har sett det bilsete på tilbud til 500,- billigere. Men jeg har jo en stund igjen før jeg har termin. Spørsmålet er da om det er lurt å kjøpe det på tilbud nå eller å vente til over jul? Billigere nå eller billigere senere? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare deg, men henger meg på her for jeg også lurer veldig på om vi skal kjøpe nå eller vente til over jul =)

Skrevet

Har ikke sett bilseter på mer enn 25% salg egentlig, så kanskje ikke prisen er så ille? Om du har lang tid til termin ville jeg imidlertid anbefalt deg å kjøpe setet på nett - DET er billig i forhold til Norge! Vi fikk sete + base til samme pris som bare setet i Norge på kiddies24.de. Rask service!

Skrevet
Har ikke sett bilseter på mer enn 25% salg egentlig, så kanskje ikke prisen er så ille? Om du har lang tid til termin ville jeg imidlertid anbefalt deg å kjøpe setet på nett - DET er billig i forhold til Norge! Vi fikk sete + base til samme pris som bare setet i Norge på kiddies24.de. Rask service!

Husker du hva dere måtte betale i toll og moms? Hvor lang tid tok det før dere fikk sete?

Skrevet

Vi fikk sendt det til Danmark, så momsen var på 19% og ikke noe toll. Transporten husker jeg ikke hva kostet... Har dere mulighet for å få det levert til en adresse i EU anbefales det sterkt, men uansett skal det mye til for at prisen blir høyere enn i Norge.

Tror de leverte i løpet av en ukes tid, husker ikke eksakt.

Skrevet
Vi fikk sendt det til Danmark, så momsen var på 19% og ikke noe toll. Transporten husker jeg ikke hva kostet... Har dere mulighet for å få det levert til en adresse i EU anbefales det sterkt, men uansett skal det mye til for at prisen blir høyere enn i Norge. Tror de leverte i løpet av en ukes tid, husker ikke eksakt.

Hmmm...ja, da fikk jeg enda en ting å vurdere ;) tusen takk for tipset forresten!

Skrevet

Flere gode råd tips? angående kjøpe bilsete nå eller senere her i norge?

Skrevet

Jeg kjøpte pebble og family fix basen til 1990,- på torshov bilrekvisita. De har kjempegode tilbud flere ganger i året :o)

Skrevet

Da ble det bilsete gitt :) Syns det var litt tidlig å kjøpe det, men måtte bare når vi fikk pebble og family fix base for 1990,-!!

Takk for tipset Gullunger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...