Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Er mest - Aktiv på forumet - Omsorgsfull - Hissig - Klok - Kort - Prippen - Morsom
Lady lovely locks Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Luten - er Hissig og morsom og mest aktiv på forumet. Alva - er omsorgsfull Resten er blank for meg. Mange prippene anonyme her foresten
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Umulig å svare på føler jeg siden man kan passe inn i alle de kategoriene, alt etter hvilket humør man er i og hvilken dag det er
☆☆☆ Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Vil svare meg på alle punkt utanom kort og prippen, der vinn anonym bruker. Anonym bruker slår meg vel såvidt på aktivitet også, når eg tenker meg om. Synes ikkje slike trådar er spesielt festlege, endar alltid i personangrep og hets..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Sier som en annen før meg: Vi alle er nok slik kommer helt an på humør, hormoner og generell stemning. Man kan få litt av hvert fra alle
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Er mest - Aktiv på forumet - Omsorgsfull - Hissig - Klok - Kort - Prippen - Morsom Aktiv: Barn&Engler, Juliea, Heartbroken, Miryks, Sug Lut, Musemor Omsorgsfull: Lykke fryd og Sommerfugl i vinterland Klok: Alva, Himmel og Hav, Khm, Kira Bjeffer og Gulltopp&Lillebjørn Kort: Lilleva, Sug Lut og stjerne (tegnet) Prippen: Babymamma og noen ganger Musemor Morsom: VP, Mentha og noen ganger Sug Lut.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Glemte forresten at Ziva også er ganske morsom. Anonym #6
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 (endret) Er mest - Aktiv på forumet - Omsorgsfull - Hissig - Klok - Kort - Prippen - Morsom Aktiv: Barn&Engler, Juliea, Heartbroken, Miryks, Sug Lut, Musemor Omsorgsfull: Lykke fryd og Sommerfugl i vinterland Klok: Alva, Himmel og Hav, Khm, Kira Bjeffer og Gulltopp&Lillebjørn Kort: Lilleva, Sug Lut og stjerne (tegnet) Prippen: Babymamma og noen ganger Musemor Morsom: VP, Mentha og noen ganger Sug Lut. Hehe, nei synes du at jeg er klok altså? Så koselig :) Tusen takk for det Endret 27. september 2012 av Gulltopp&Lillebjørn
Musemorbr / Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Aktiv periodeprippen? Det stemmer nok perfekt. Men jeg håper jeg ikke bare oppfattes sånn her inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå