Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Har to spørsmål: 1. Når dere drar ned for å se på varslene, og knappen du trykker på når du skal slette varslene, der står det "ryd". Skal det ikke egentlig stå "rydd"?! 2. Ikonene som er nederst på skjermen når skjermen er låst, går det ann å bytte ut de, eller er det ikke mulig?
Gjest *muffa* Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 1. Det har jeg ikke tenkt på... 2. Det går an
megmegmeg Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Det står "ryd" hos meg også... aner ikke hvorfor:s Og nei, tror ikke at det er mulig å forandre på de ikonene.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Ok, er "ryd" en skrivefeil da? Jeg tenker over alle små detaljer :-s Jeg finner i allefall ikke ut hvordan man endrer de ikonene på den låste skjermen?!
Gjest *muffa* Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Nei, jeg beklager! Leste litt fort så tenkte ikke over at det var låst skjerm du mente... jeg tenkte de nederste ikonene som er de samme uansett hvilken menyside du er på :-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Ok, da er vel de ikonene "låst" da. Men, irriterer meg fortsatt over det "ryd" ordet altså.
Myrk Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 (endret) Ryd er nok en tasteleif som irriterer meg også, håper det blir borte når Jellybean kommer (forhåpentligvis) neste uke... Ikonene kan du ordne som du vil ved å gå på Instillinger -> sikkerhetsskjerm -> skjermlåsalternativer -> snarveier Endret 27. september 2012 av Myrk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå