Gå til innhold

Gravid -passiv røyking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å dra på fest der det blir røyket inne når man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo ann på hvor mange som røyker og hvor mye røyk det er.. Hvis dette er dine venner kan du jo spørre om ikke de kan røyke ute.

Skrevet

Jeg har vært steder hvor de har røyket inne når jeg har vært gravid, tror ikke barnet tar skade i det store og det hele av litt passiv røyking en gang.

Men jeg husker at jeg ble svært kvalm og dårlig etter å ha vært der og jeg var ikke plaget med kvalme i svangerskapet ellers..

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg hadde ikke dratt. Holder meg unna all røyk når jeg er gravid.

Skrevet

Røyk + gravid = hører ikke sammen

Jeg hadde nok droppet det der

Skrevet

Det kommer til å bli røyket MYE (av kanskje 10 personer). Jeg røyket selv før, og hadde problemer når jeg var på fest der. Nå som jeg har sluttet blir jo ikke det noe bedre.

Jeg synes ikke jeg har noen "rett" til å komme og kreve at de ikke skal gjøre som de vil i sitt eget hjem, det er heller ikke mine venner (min samboers).

Kjenner at bare tanken får samvittigheten til å gnage, så holder meg nok hjemme med en god bok isteden :-)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Det kommer til å bli røyket MYE (av kanskje 10 personer). Jeg røyket selv før, og hadde problemer når jeg var på fest der. Nå som jeg har sluttet blir jo ikke det noe bedre. Jeg synes ikke jeg har noen "rett" til å komme og kreve at de ikke skal gjøre som de vil i sitt eget hjem, det er heller ikke mine venner (min samboers). Kjenner at bare tanken får samvittigheten til å gnage, så holder meg nok hjemme med en god bok isteden :-)

Da lar du være å dra. Vil du virkelig foretrekke fest fremfor ditt barns helse?

Skrevet

Overhodet ikke!

Skulle vel egentlig bare sjekke om jeg var hysterisk eller om andre tenker det samme.

Da er vi enige:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...