Tauriel Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Er og blir håplaus... Noen gode tips til kosemiddag for en? Får barnefri i morgen og vil kose meg med en god middag, og den behøver absolutt ikke være sunn og gjerne noe fisk Hittil har jeg ikke funnet noe som frister :/ (uten melk og svinekjøtt pga allergi.)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Jeg skal iallefall ikke komme med noen tips. Her ble det pølse med brød til middag... Lettere grill og fiberrikt pølsebrød i et forsøk på å være litt sunnere... Hørt så fjernt, like forb ekkelt og usunt uansett. Håper ikke Hellstrøm dukker opp... Du kan lage ovnsbakt klippfisk med potetstappe (regner med man kan lage det av annet en vanlig melk?) M. Kvitløk, bacom og gresk salat :-) Der kom jeg med et tips likevel, gitt
Tauriel Skrevet 27. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2012 Klippfisk har jeg aldri laget (eller smakt) så det var en god ide Potetstappen står jeg over, funker dårlig og ærstatte melk med noe annet Pølse med brød fristet faktisk litt
☆☆☆ Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Lag stappe av sellerirot og pastinakk i stedet for potet, trenger bare smør (evt margarin uten melk), salt og pepper i
Gjest Ziva Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Pestomarinert steinbitt stekt i ovnen med sellerirotpure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå