Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 "Det er bestemor sine pupper!" JOTAKK OG GODDAG, det hjalp!
Gjest sug lut Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 "Det er bestemor sine pupper!" JOTAKK OG GODDAG, det hjalp! Å, sÅ oppmuntrende ...
Gjest Ziva Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Haha Her i huset ble den en litt annen variant. Søta (var rundt 16 mnd) satt på gulvet og lekte. Pappa'n strener naken igjennom stua for å hente rent tøy. Søta ser opp på pappa og utbryter ÆÆÆÆÆÆSJ med et ansiktsutrykk som er ubeskrivelig. Siste gang pappa svinset naken ut av dusjen gitt
Gjest Mentha Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Haha Gleder meg til sånne kommentarer kjenner jeg. Venninna mi fikk en fra jenta si på tre: ...åsså byner puppene laaangt nedpå magen (måler med hendene i navlehøyde) og går helt opp til toppen! Mamma du har laaange pupper! Det skal nevnes at det er noen snertne pupper denne dama har, misunnelsesverdige som få og langt i fra hengepupper.
Mamma_til_2 Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 hahahahaha å så bra, alt de barna finner på og si
Iiiiik Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Da jeg jobbet i barnehage en gang for lenge siden fikk en av de andre assistentene følgende spørsmål "Hvorfor vil du ha en rumpe foran og en rumpe bak egentlig? Det er ikke fint!"
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Haha, de ungene er kilde til mange gode historier i hvert fall, ingenting å si på det Det der med takt og tone og fintfølelse kommer vel etter hvert?!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Han sønnen din har jeg sansen for:) meeeen er nok ikke så ille, bestemor har vel fine pupper da:) du at jo nettopp fått deg en fast hunk som Sikkert digger de, og du slipper å flashe de de andre leger:)
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Ja, han klager ikke han, altså Hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå