Gå til innhold

er dette en fin bil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en flott bil, men liker ikke så godt coupe for min del da :P

Skrevet

Ja, var ikke så verst. Men ikke min type.

Skrevet

Syns den var fin av utseende, men hadde jeg kjøpt den... tja hadde vel kanskje hatt et par andre på topp 5 lista ;)

Skrevet

nei..

Liker ikke Opel for det første. for det andre så det ut som at det er svær liten plass i baksetene, fordi taket skrår så alt for mye nedover..

Likte heller ikke grillen

Skrevet

Ok.. Hvilken bil hadde dere kjøpt om dere kunne velge? :-)

Hi

Skrevet

Det kommer jo ann på hva du skal bruke den til, prisklasse, hvor mange i familien dere er, ønske av motor str.. osv :P

Skrevet

Veldig fin å se på! Men jeg syns opel føles simple i interiør og har ikke noe særlig kjørekomfort.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Skropel kjøper man ikke. Ei heller coupe, jeg skal ha med meg både unger, bagasje og bikkje.

Skrevet (endret)

Nei. Jeg kan velge,og har valgt Audi A6. Er veldig fornøyd!

Endret av Miamimom
Skrevet

Hvis jeg kunne velge hadde jeg kjøpt ny vw sharan 7 seter :D

Men det kommer jo an på hva man trenger bilen til.. Jeg har 2 barn som ikke bruker vogn, men hadde satt pris på større plass når vi skal på tur. Foreløpig får Touran holde en stund til :)

Skrevet

Ja, syns at den var fin jeg:) men må ærlig innrømme at om jeg kunne velge bil så hadde jeg gått for en Prius:)

Skrevet
Ok.. Hvilken bil hadde dere kjøpt om dere kunne velge? :-) Hi

Vi skal kjøpe en BMW 520 eller 525, god plass, god å kjøre, komfortabel og nydelig å se på.

Ellers har vi sett på Merchedes-Benz E-klasse, komfortabel, god plass, god å kjøre.

Ellers er Skoda superb en god familiebil, rimelig, VELDIG god plass, limosinfølelse faktisk. Men er ingen premiumbil som Merche og BMW, så den bråker mer. Men alt i alt et godt valg! Men du bør ta en av de nyere da:) Snakker selfølgelig om stasjonsvognen, den har også vunnet mange tester:

http://www.finn.no/f...532&BODY_TYPE=4

Skrevet

Opel har jo forandret seg betraktelig de siste par årene! Nå er den super. Lekkert interiør og ingen billig følelse lenger. spesielt ikke i feks cosmo utgave. Mye utstyr og bra bil. super! Dere som fortsatt sier at opel er "skrotel" har ikke helt hengt med i utviklingen ;)

Skrevet
Ok.. Hvilken bil hadde dere kjøpt om dere kunne velge? :-) Hi

BMW X5, Audi Q7 eller Porsche cayenne.

Skrevet

Opel har jo forandret seg betraktelig de siste par årene! Nå er den super. Lekkert interiør og ingen billig følelse lenger. spesielt ikke i feks cosmo utgave. Mye utstyr og bra bil. super! Dere som fortsatt sier at opel er "skrotel" har ikke helt hengt med i utviklingen ;)

Opel er fortsatt skropel, bare med bedre antrekk ;-)

Skrevet

Vel, med 5 års full garanti så er det vel ikke en dårlig bil. Har snakket med både NAF og to uavhengige verksteder. Alle sier at Opel nå de 2-3 siste årene overgår konkurrentene på både teknologi, sikkerhet og driftsikkerhet. Så du burde nok oppdatere kunnskapen din litt ;)

Skrevet

Om vi var barnløs, så ja, hvorfor ikke. Ikke nå med to barn og bikkje.

Skrevet
Vel, med 5 års full garanti så er det vel ikke en dårlig bil. Har snakket med både NAF og to uavhengige verksteder. Alle sier at Opel nå de 2-3 siste årene overgår konkurrentene på både teknologi, sikkerhet og driftsikkerhet. Så du burde nok oppdatere kunnskapen din litt ;)

De fleste biler har vel 5 år i dag, jeg kjøper ikke f.eks Hyundai av den grunn. Og hvem anser du som konkurrentene da?

Alle som jobber med bil som jeg kjenner sier Opel er en drittbil, så da bør vel du oppdatere din kunnskap ;-)?

Ser du nå hvor meningsløst det er med "alle sier" argumenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...