Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 helt imot bruken av kondom? Satt og pratet om 3 og firkanrsex, og mannen mente at ingen av de brukte kondom. Det var den største turnoff som fins.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Vi bruker det og det er helt greit for mannen. Så han er ikke helt i mot det hvertfall.
Chelseafan Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Vil ikke bruke det jeg, trenger ikke det heller da:) så lenge jeg ligger med kun 1
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Turnoff for meg hadde vært firkant uten kondom.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Vi bruker bare kondom og ingen av oss har problem med det :-) Han synes også det er en bonus at han holder lengre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå