Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 gå over på dagvakter?? jeg er gravid og fast nattvakt.Jeg er sykemldt nå og får ikke lov av legen å jobbe natt.Det er snakk om tilrettelegging fra kommunens side,men kan de tvinge meg til det? jeg er heller sykemeldt eller jobber natt enn å gå over på dagen..:/ noen som vet? Hvis jeg nekter den tilretteleggingen kan jeg da gå over på svangerskapspenger? Tusen takk for svar!
Himmel og hav Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Arbeidsgiver er pålagt å tilrettelegge for å unngå sykefravær. Jeg tviler stekt på at det er slik at du kan velge mellom sykemelding og jobbe. Svangerskapspenger får man kun om det er mulig for jobben å tilrettelegge for gravide, eller jobben innebærer fare for fosteret.
3 nøtter til Askepott Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Ja, de kan gjøre det. Det var snakk om det samme med meg når jeg var gravid selv om jeg ikke var sykemeldt, men jeg fortsatte på natt.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Hvorfor vil du ikke jobbe dag? Fordi det er dårligere betalt?
3 nøtter til Askepott Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Hvorfor vil du ikke jobbe dag? Fordi det er dårligere betalt? Jeg vil ikke jobbe dag og det er ikke for det er dårligere betalt. Jeg hater å jobbe dag.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Hvorfor vil du ikke jobbe dag? Fordi det er dårligere betalt? Jeg vil ikke jobbe dag og det er ikke for det er dårligere betalt. Jeg hater å jobbe dag. Merkelig yrke du har valgt deg. Du forventer å være sykemeldt fordi du ikke liker å jobbe dag når det er muligheter for at du kan jobbe dag og ikke være sykemeldt.....jahaja....
3 nøtter til Askepott Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 (endret) Hvorfor vil du ikke jobbe dag? Fordi det er dårligere betalt? Jeg vil ikke jobbe dag og det er ikke for det er dårligere betalt. Jeg hater å jobbe dag. Merkelig yrke du har valgt deg. Du forventer å være sykemeldt fordi du ikke liker å jobbe dag når det er muligheter for at du kan jobbe dag og ikke være sykemeldt.....jahaja.... Jeg er ikke sykemeldt, gravid eller Hi. Endret 27. september 2012 av Askepott <3
Himmel og hav Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Arbeidsgiver er pålagt å tilrettelegge for å unngå sykefravær. Jeg tviler stekt på at det er slik at du kan velge mellom sykemelding og jobbe. Svangerskapspenger får man kun om det er mulig for jobben å tilrettelegge for gravide, eller jobben innebærer fare for fosteret. .."umulig for jobben å tilrettelegge", skulle det selvfølgelig være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå