Cat.68 Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Og jeg har spist meg fordervet . Det er jo sååååååå godt Flere som holder tradisjonen tro, og skal spise det idag? Bon Appetitt
Blaxa Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Putrer på ovnen her også gitt Blir kjekt med middag nå ja!
Chelseafan Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Er kjempe godt Nei skal ikke det idag,skal på hockey kamp så blir vel noen pølser
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Ikke i dag - torsdag er 'spis det vi har i kjøleskapet til middag'-dagen (som etterfølges av 'nå skal det handles inn til helg og hele neste uke'-dagen..) Men spørs om det ikke blir fårikål på søndag kanskje..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Jepp, her står det på komfyren og putrer.
Musemorbr / Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Vi hadde fårikåldag på forskudd sist fredag vi, siden foreldrene mine ville invitere men selv skulle bort i dag. Mannen er ikke hjemme før 5 i dag, så jeg og den lille har fått grøt, og mannen får kyllingsuppe fra i går. Det blir nok fårikål en annen dag også, for det er jo så supergodt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå