Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Hei. Jeg må gjennom enda en coloskopi..Gruer meg fryktelig.Sist gang så måtte dem bare avbryte pga store smerter-Enda j hadde fått både smertestillendes og bedøvelse.. Legene mener det er mistanke om Crons sykdom,da de fant betenelse på ultralyd og ct. Nå har jeg gått i 4 mnd med smerter,kjenner j er dritt lei hele greia.Ble lagt inn 2 ganger på sykhuset ,pga sterke smerter.. Dere med Crons er dere ; trøtte og blir fort sliten??Spring på do hele tiden,diare og grønn avføring med slim,andre ganger svart avføring.. Smerter i magen,luft i magen ,og raper en del.Sliter med halsbrann.Går fast på Nexium 1 tab pr dag,hopper j over en dag så kommer halsbrannen tilbake..plagsomt,..Hodepine,og mye magesmerter.svetter veldig mye,osv.. Siden det var så vondt ang undersøkelsen så sku j få narkose nå.Men gruer meg sikklig.. 2 dager før undersøkelsen må j drikke 4 liter med sånn sp væske..ærsj,ble sikklig dårlig sist gang,ble både kvalm og kald-Frøs så j hakka tenner.. Går fast på Paralgin forte, 2-3 stk pr dag.. på 3 mnd har j spist over 190 stk,er ikke bra men j sku bare fortsette på dem sa legen min..Redd for å bli avhening ,har hørt om flere som blir avhening. Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Når jeg skulle til koloskopi så måtte jeg drikke 2x2 dl med en slags tømmingsvæske som smakte sitrus (kvalmende, men gikk greit), er det en grunn til at du må drikke noe annet? Resten kan jeg ikke svare på, men du må ha lykke til!
rosene Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Når jeg skulle til koloskopi så måtte jeg drikke 2x2 dl med en slags tømmingsvæske som smakte sitrus (kvalmende, men gikk greit), er det en grunn til at du må drikke noe annet? Resten kan jeg ikke svare på, men du må ha lykke til! Jeg måtte drikke 4 liter med tykk væske (blank)--Husker du hva det het det du drakk?? Kanskje j kan prøve den istdenfor.Tusen takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå