Line-mamma til to herlige Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 like vanskelig vær gang!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Min har bursdag snart, men i år har jeg mest lyst til å gi han et realt spark i ræva!
3 nøtter til Askepott Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Ingenting. Vil heller spare de pengene han skulle brukt på bursdagsgave å reise på en fin ferie sammen hvert år.
Gjest Miryks Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Det han ønsker seg, innenfor rimelighetens grenser. Her har han bursdag i den tiden Assassins Creed III kommer ut, så gaven er i boks :> Forhåndsbestilt og greier og greier.
Chelseafan Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Samboeren skal få Bær bar Pc i år,er både Bursdag og Jule Gave da,siden den er så dyr
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Noen forslag (noen av de tenker jeg på selv ): -Jaktkniv (greit å ha når en er i skogen) -Klokke (min mann har ingen klokke) -Weekentur med bare meg og han -Nye kjøkkenkniver (mannen min er litt opptatt av at de må være gode -Brettspill (det ga jeg mannen min det ene året (fantasi) og vi har hatt mye gøy med venner pga det!) -Spark (han har bursdag på vinteren, og jeg har veldig lyst på dette selv, hehe..) -Roller blades (nå han vi det, men vi har mange fine turer sammen på de. Annbefales ) -Fiskestang (jeg var lei av at han bare tok mi!) -Verktøy (om han er handymann.) -Redskaper til hagen. Feks hekksaks, trillebår... -Jean Paul parafymen (lukter såååå godt!) -Klær (litt kjedelig, men av og til nødvendig.) Ja det var det jeg kom på i farta
Vogndilla Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Han får som regel det han ønsker seg, i år er det Greenday konsertbillett og Sennheiser hodetelefoner
Von Hertelhofen Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Han fikk filmkamera. Pleier normalt ikke gi så dyre gaver altså
håpefull<3 Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Ikke en dritt. Like vanskelig hvert år, ingen av oss ønsker oss noe, og kjøper uansett ting vi trenger når vi trenger det. Så her er det ut på restaurant hver bursdag i stedet veldig koselig
*KlaraKu* Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Jeg føler jeg gir noe tull hvert år. så i sommer ville jeg gi noe han virkelig ønsket seg så da fikk han en komplett moods dress som da ble jul og bursdagsgave.
*KlaraKu* Skrevet 27. september 2012 #11 Skrevet 27. september 2012 Jeg føler jeg gir noe tull hvert år. så i sommer ville jeg gi noe han virkelig ønsket seg så da fikk han en komplett moods dress som da ble jul og bursdagsgave. det blir nok ikke noe vane at han fortsetter å får så dyr gave :-P
Blaxa Skrevet 27. september 2012 #12 Skrevet 27. september 2012 Han får en ekstra fin froksot og tegning fra ungene, senere på dagen har vi familiepiknik.. Vi bruker ikke penger på gaver til hverandre, vi legger pengene i oppussing eller ferie.
Fiemamma Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 I år fikk han Helly Hansen seiljakke og hjemmelagd kake av eget ønske
IHHE Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Min får nye snowboard klær og skibriller =) masse salg nå på fjordårets modeller.
Gjest Ziva Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Han jakter så det er aldri vanskelig å kjøpe gave til ham.
<3 2G <3 Skrevet 28. september 2012 #16 Skrevet 28. september 2012 Kaffe ting, bar ting, telefon ting, har en dingse mann så ikke vanskelig å løpe gaver til egentlig, er bare å følge med på hva han viser interesse til rundt dagen. I år ble det tur til København
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå