Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Mannen min er invitert m/familie på jubileumsmiddag til firmaet. Arrangemenet er i københavn og alt er dekket så vi reiser alle 3 så vi får oss en tur. Den ene kvelden er det da jubileumsmmiddag på resturant med taler o.l. Kan jeg ta med babyen på dette eller blir det best om vi slapper av på hotellet mens mannen deltar på middagen?
<3 2G <3 Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Kommer vel helt an på hvor gammel barnet er, om det er soverbarn eller kolikkunge.
valkyrien Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Jeg ville ikke tatt med babyen på den middagen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Sovende liten baby i vogn kan bli med, bare å gå en tur utenfor om barnet våkner, og mate og skifte:-) Våken unge eller eldre barn ville jeg blitt igjen med på hotellet.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Hun vil være 3 måneder når vi drar på den turen. Hi
Chelseafan Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Hvis ho er en rolig og stille baby som ikke gråter mye,og sover en del,så synes jeg det er helt greit og ta henne med,men hvis ho gråter mye,bør dere være på hotellet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå