Marjoriee Dawes Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Inspirert av denne tråden om å ikke bruke shampo... Hudkremer? Sminke? Håndsåpe? Hår produkter? Shampo og balsam? Intimsåpe? Skylle og vaskemiddel? Hva er normalt rundt blandt folk? Truseløse som trusebrukende.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Jeg bruker alt du nevner ovenfor, til og med truse!
Marjoriee Dawes Skrevet 27. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2012 Jeg bruker alt du nevner ovenfor, til og med truse! Wow du er gær'n :-)
Gjest Miryks Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Eyeliner og mascara. Lano håndsåpe. Ikke noe hårprodukter. Billig shampo og balsam. Asan intimsåpe. Omo Color vaskemiddel, en eller annen tøymykner jeg ikke husker navnet på.
valkyrien Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Håndsåpe Dusjsåpe Shampoo/balsam Intimsåpe Skylle- og vaskemidler Deo
Gjest Heartbroken Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Endelig en tråd jeg kan svare på Jeg føler meg jo helt som et utskudd og miljøsvin i de anti-alt trådene. Hudkrem - Jeg bruker Biotherm sin bodylotion og ansiktskremer fra Clinique (det skrives ca sånn tror jeg) Sminke - fondation og consiler om vinteren, mascara og eyeliner daglig. Håndsåpe - varierer, men den må lukte godt! Hårprodukter - hårskum Shampo og balsam - kjøper det frisøren anbefaler og vasker håret annen hver dag. Intimsåpe - bruker ikke. Bruker vanlig dusjsåpe på hele kroppen. Har aldri hatt sopp eller tørr hud noe sted så helt ille kan det ikke være. Skylle og vaskemiddel - bruker alltid mildt parfymert skyllemiddel og Omo vaskemiddel. Milo til ull. Og jeg er en trusebruker
kamik Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Jeg er trusebruker I tillegg bruker jeg alt du lister opp og mer til... Til og med hårfarge! Men til mitt forsvar kan jeg skryte av å bruke parfymefritt vaskepulver... Hjelper det litt? Sikkert ikke så mye...
Gjest sug lut Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Inspirert av denne tråden om å ikke bruke shampo... Hudkremer? Sminke? Håndsåpe? Hår produkter? Shampo og balsam? Intimsåpe? Skylle og vaskemiddel? Hva er normalt rundt blandt folk? Truseløse som trusebrukende. Alt unntatt skyllemiddel. Hadde kvalitet vært forenlig med parfymefrihet hadde jeg kun brukt ett kroppsprodukt med parfyme, men jeg vil ikke ha strå-hår så da blir det luktkræsj i stedet.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Bruker bare litt shampo, håndsåpe og vanlig vaskemiddel til klær. Håndkrem på vinteren. En sjelden gang kroppsåpe (hvis jeg trenger det - dusjer hver dag og lukter ikke vondt) og fuktighetskrem i ansiktet (mest på vinteren). Ja, og så deodorant hver dag da.
Tauriel Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Deodorant hver dag, håndsåpe ved behov (allergi), såpe til kropp å hår i dusjen (balsam innimellom) og sminke opp til 2 ganger i måneden Produkter til hår til styling er bortkastet siden håret er for stritt Bruker vaskemiddel og zalo til klesvask og oppvask og egen såpe til gulvet Bruker en de hudkremer i perioder pga allergier, fortiden lite siden jeg er flink og bruke lite såpe og holde meg unna pelsdotter Bruker truse også og skifter hver dag Det er vel det jeg bruker
Puppen og lillemor Skrevet 27. september 2012 #11 Skrevet 27. september 2012 Sjampo, balsam, dusjsåpe (men aldri såpe i underlivet.. Kun rompa), ansiktskrem, bodylotion, noe sminke (puddel og maskara), litt hårprodukter (moroccan oil, gelevoks) og deo. Jobber et sted med mye fokus på parfyme, så jeg velger så langt det lar seg gjøre parfymefrie eller svake produkter - og bruker aldri vanlig parfyme.. Bruker Truse ja, og skifter daglig (minst) Snuppa på 2 som har eksemhud bruker kun parfymefritt - og aldri såpe bortsett fra på hender! Alt av vaskemidler er parfymefritt (neutral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå