Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Hoff, sitter her å tenker på at jeg skal vaske bade, samme tenkte jeg på i går og dagen før der. Jadda, arbeidsledig så bare dytter alt foran meg, har jo såååå god tid og såååå lite lyst. Jeg må jo få tatt det, men klarer ikke dra kroppen ut av sofaen for å få gjort det. Jeg mangler mer enn ett kvinnlig gen for jeg hater alt som har med husvaks å gjøre. Noen som har litt arbeidslyst til overs de kan sende meg?
LuksusLiv Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Jeg har massevis av arbeidslyst. I dag har jeg trent meg gjennomvåt, handlet, bakt hjemmelaget knekkebrød som nå står i ovenen, og etterpå skal jeg bake brød. Litt tiltak, men utrolig deilig med alt som er gjort!
snuppo Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 er skikkelig tiltaksløs idag...skulla lagt sammen resten av klærne, støvsuga alle gulv, handla, begynt med middag, og tatt meg en dusj....her sitter jeg enda.....nei hoff.....får dra ræva opp av soffan og dra å handle, men litt godt med en slik dag da:-0 hoHOOO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå