Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg misstenker at katten vår har for slapp lukkemuskel. En dag så sto det en bæsj halveis ute av rumpehullet. I tillegg kommer det aldri lyd når den fiser! Noen som har erfaringer? Bør jeg få kontaktet en veterinær slik at pusen vår får strammet opp rumpehullet?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 har hatt flere katter oppigjennom, og det kommer aldri lyd når de fiser... Når det er sagt, vet jeg ikke hvorfor avføringa ikke gikk helt ut.. ville nok sett det an for å se om det er noe som gjentar seg i såfall, evt ringt til veterinær for å høre om det er noe poeng i å komme å ta en kikk
Hybelkanina Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 "hallo, er det dyrlegen? Fint, nå skal du høre - katten min promper lydløst, kan du hjelpe til med å snurpe igjen litt bak der?" Fortell oss for all del hva dyrlegen svarer!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Jeg misstenker at katten vår har for slapp lukkemuskel. En dag så sto det en bæsj halveis ute av rumpehullet. I tillegg kommer det aldri lyd når den fiser! Noen som har erfaringer? Bør jeg få kontaktet en veterinær slik at pusen vår får strammet opp rumpehullet? Jeg hadde spurt mannen min om hva han holdt på med når han var alene.
Lisjtuppa Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 En sjelden gang har jeg hørt kattene våre fise ( må bare le når det skjer) Har pus hard avf? Nettopp byttet mat? Har dette skjedd opptil flere ganger ville jeg tatt kontakt med dyrlege for å høre hva som kan være årsak.
Liten rosa Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Hahaha... Har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, men du fikk meg uansett til å le på en helt vanlig tordag ettermiddag, så tusen takk for det håper det ordner seg for katta forresten!
Rediken Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 haha..! For en problemstilling, jeg har forresten aldri hørt en katt prompe, tror ikke katter lager lyd når de har gassutslepp.
Marjoriee Dawes Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Hahahahaha nå fikk jeg meg jaggu en god latter :-D
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Jeg har hatt katt hele livet, og har aldri hørt dem fise Bare lukter hehe. Men det med bæsjen så er det noen katter som har problemer bak der, så jeg tror nok at jeg hadde tatt med katten til dyrelegen Skader jo ikke.
Marjoriee Dawes Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Dessuten skulle man tro det blaffret litt ekstra da katten feis da? :-D ettersom den er så slapp i fiseringen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå