Dagfrid Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Har en sønn på 17 mnd som endelig de siste dagene har begynt å gå opp til 10 skritt, og slepper seg ofte og går fra mellom 5-10 skritt:) (men krabber fremdeles en god del). Går han da?
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Så lenge han går på to ben uten å holde seg fast i noe, kan han gå
Miss 84 Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 jeg definerte det som å gå da min sønn gikk sine første ti skritt uten å holde seg i noe..
Hybelkanina Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Vil absolutt si at han kan gå da ja! Det er jo helg vanlig at de fortsatt kombinerer med krabbing en stund til, det går jo mye fortere. Da min begynte å gå tror jeg han fortsatt krabbet en måneds tid, til han fikk skikkelig teknikk på gangen og ikke lengre så ut som en full sjømann når han gikk
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Vil absolutt si at han kan gå da ja! Det er jo helg vanlig at de fortsatt kombinerer med krabbing en stund til, det går jo mye fortere. Men bare i helgene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå