Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 er det for mye ? Fødte for snart 3 mnd siden ..gikk ned 5 kg og da stoppa det helt opp så jeg begynte å slanke meg ... men trudde ikke jeg ville klare det såå bra !
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Så deilig! Har du fått mye løs hud?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 så flott :-) hvordan har du slanket deg ? deler du tips med oss ?
Kliko Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Hørtes voldsomt ut da? Gikk du opp mye i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Takk Heldigvis ikke løs hud ,men må jo stramme litt her og litt der men ikke sånn at det er stygt og jeg lar vær Jeg begynte med å kutte ut alt av karbohydrater i ca 3 uker .. Spiste messt salater med kylling osv Så begynte jeg å unne meg knekkebrød og veldig små porsjoner middag ,uten ris eller poteter og på slutten nå så spiser jeg det groveste brødet jeg finner i butikken ... Har såklart kuttet ut brus og godteri og chips osv .. Men jeg har jo stålkontroll på vilja .... hehe ..... HI
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Ammer du? Hvis du gjør det, er kosthold som du beskriver sammen med denne monstervektnedgangen skadelig for babyen siden alle toksiner som frigjøres fra kroppen havner i melka di.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Ammer du? Hvis du gjør det, er kosthold som du beskriver sammen med denne monstervektnedgangen skadelig for babyen siden alle toksiner som frigjøres fra kroppen havner i melka di. Nei ammer desverre ikke ,da jeg av andre grunner ikke kan .... HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Hørtes voldsomt ut da? Gikk du opp mye i svangerskapet? Ja , gikk opp maange kilo .. Men hadde også en del kilo igjen etter andre svangerskap
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Hørtes voldsomt ut da? Gikk du opp mye i svangerskapet? Ja , gikk opp maange kilo .. Men hadde også en del kilo igjen etter andre svangerskap
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. september 2012 #11 Skrevet 27. september 2012 Ammer du? Hvis du gjør det, er kosthold som du beskriver sammen med denne monstervektnedgangen skadelig for babyen siden alle toksiner som frigjøres fra kroppen havner i melka di. Nei ammer desverre ikke ,da jeg av andre grunner ikke kan .... HI Ok, da er det kanskje greit å gå ned så fort, men du burde rådføre deg med lege/kostholdsekspert og få oppfølging med så rask vektnedgang. Lykke til!
Miamimom Skrevet 27. september 2012 #12 Skrevet 27. september 2012 Gratulerer,høres fantastisk ut! Hvor mye veide du før du gikk ned,og kan du gi meg " oppskriften" så detaljert du gidder? Trenger motivasjon...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #13 Skrevet 27. september 2012 bra jobba!! typisk at noen her umiddelbart drar fram noe negativt. kanskje noen som trenger å gå ned selv.....
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. september 2012 #14 Skrevet 27. september 2012 bra jobba!! typisk at noen her umiddelbart drar fram noe negativt. kanskje noen som trenger å gå ned selv..... Hvis du sikter til meg som mener at man ikke skal monsterslanke seg når man ammer, så gjentar jeg bare helsemyndigheters råd og resultater av forskning. Ikke negativt ment overhode. Og nei, jeg trenger ikke å gå ned selv.
Tuttelura881 Skrevet 27. september 2012 #15 Skrevet 27. september 2012 Gratulere:) Det e vel ikke det opptimale og få ned så fort på så kort tid. Kan være vanskelig og holde vekta når man går tilbake til det normale. Hvordan har si klart og gått ned så masse?
Gjest yrild Skrevet 27. september 2012 #16 Skrevet 27. september 2012 Jeg kjenner til det å rase litt nedover når man kutter karbohydrater. Jeg vil tro at du gikk opp mye under svangerskapet? Og sansynligvis er deler av vekttapet vann? Synes uansett du er fantastisk flink og når du ikke kan amme så er det jo bare å kjøre på (ikke så dumt at det ikke er godt for noe :-)).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå