Gå til innhold

Dr.Phil nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere om hun Sarah? Jeg tror hun lyver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hun lyver, eller så mistenker jeg mannen for å ha hypnotisert henne..

Skrevet

Jeg tror løgndetektosen kanskje viser hva underbevisstheten hennes husker, men hun ikke klarer å huske nøyaktig enda. Men at det kan komme gradvis over tid. Ellers lyver hun noe veldig. Men får bare ikke det inntrykket, helt ærlig.

Skrevet

Jeg tror kanskje det kan være depresjon/fødselsdepresjon eller noe som ligger i bunnen for dette. Hvertfall med tanke på hvor monoton og "flat" den jenta var i følelser, mimikk og talemåte. Hun virket litt zombie liksom...

Skrevet

uæææ, fikk ikke sett siste 10 min, tlf min ringte. hva kom fram med løgndetekor? og hva ble konklusjon??

Skrevet

Jeg tror egentlig hun holdt på å ta selvmord, men så klarte hun det ikke....hun burde si sannheten.

Skrevet

Jeg tror hun lyver, men at hun lyver for seg selv også, for hvis hun tillater seg å innrømme hva hun gjorde, klarer hun ikke leve med seg selv. Hun er også veldig redd og vil gjøre alt for å opprettholde ideen om at hun har hatt en form for blackout. Hun vet hun mister mann og barn, blir lagt for hat av alt og alle, selv fremmede nå som saken har blitt så kjent. Mest sansynlig vil hun tviholde på denne "virkeligheten" hun har laget seg, frem til hun dør.

Skrevet

Fikk ikke sett episoden? Hva handla den om?

Skrevet

Fikk ikke sett episoden? Hva handla den om?

Handlet om en 2 barnsmor som forsvant fra ungene på en parkeringsplass og ble borte i 13 timer, og kom til seg selv da hun plutselig gikk på en gate mot ett sykehus, gikk til sykehuset og ble deretter arrestert.

Hun påstår å ikke huske noen ting, og tok en løgndetektortest som viste at hun løy.

Skrevet

Pokker å.. Her sitter jeg hver dag _klistra_ til skjermen for å se dr.Phil.. De siste dagene har det vært så kjedelig at jeg har gjort skolearbeid samtidig...så det sier vel sitt! Men idag!! Akkurat idag da jenta mi var hjemme å ville se Raa Raa osv.. Da var det noe spennende -_-

Skrevet

Så vanskelig å si egentlig. Hun virket så oppriktig og jeg fikk virkelig følelsen av at hun virkelig ikke husker. Men kan jo godt være at det er underbevisstheten hennes som blokkerer det hun ikke ønsker å huske.

Men jeg fikk også en creeapy følelse av mannen hennes. å drive å hyptnotisere på noen uten å ha greie på hva man driver med kan jo kanskje føre til tilstander vi ikke vet noe om. Kan jo være han drevt å gjort det på henne mer en denne ene gangen han innrømmet.?? Håper det blir oppfølging på denne saken.

Skrevet

Så vanskelig å si egentlig. Hun virket så oppriktig og jeg fikk virkelig følelsen av at hun virkelig ikke husker. Men kan jo godt være at det er underbevisstheten hennes som blokkerer det hun ikke ønsker å huske.

Men jeg fikk også en creeapy følelse av mannen hennes. å drive å hyptnotisere på noen uten å ha greie på hva man driver med kan jo kanskje føre til tilstander vi ikke vet noe om. Kan jo være han drevt å gjort det på henne mer en denne ene gangen han innrømmet.?? Håper det blir oppfølging på denne saken.

Fikk inntrykk av en merkelig spenning mellom henne og mannen egentlig. Og hun kunne nesten virke litt underkuet eller no.

Skrevet

Det kan være så enkelt som at mannen hjelper henne skjule sannheten, nå som hele verden vet om saken. De var nok på programmet i et forsøk på å lure hele verden til å tro henne. Det kan hende de håpet på en slags avsluttning så de fikk bli ferdig med saken og gå videre. Det er vel egentlig bare naturlig at de har fått et veldig anspent forhold av dette, uansett hva som er sant og usant.

Skrevet
Fikk inntrykk av en merkelig spenning mellom henne og mannen egentlig. Og hun kunne nesten virke litt underkuet eller no.

Ja jeg aner ikke hva det var jeg reagert på, jeg bare fikk en veldig merkelig og en smule ubehagelig følelse ang ham.Reagerte med en gang jeg såg ham, og når det ble sagt at han drev med hobby hyptnotisering for meditasjon og at han prøvd å hyptnotisere henne for å finne svar så ble den følelsen bare forsterket.Merklig sak uansett.

Skrevet

Har dere lest "Sannhetens mareritt" av Joy Fielding?

selv om jeg ikke fikk sett episoden så minner noe av det dere sier meg om den boka. Helf fantastisk bok! :)

Krim du ikke klarer å legge fra deg :)

Skrevet

Ja jeg aner ikke hva det var jeg reagert på, jeg bare fikk en veldig merkelig og en smule ubehagelig følelse ang ham.Reagerte med en gang jeg såg ham, og når det ble sagt at han drev med hobby hyptnotisering for meditasjon og at han prøvd å hyptnotisere henne for å finne svar så ble den følelsen bare forsterket.Merklig sak uansett.

Hadde vært spennende å se hvordan alt gikk mellom dem så fort de gikk ut der ifra. Hmm

Skrevet
Har dere lest "Sannhetens mareritt" av Joy Fielding? selv om jeg ikke fikk sett episoden så minner noe av det dere sier meg om den boka. Helf fantastisk bok! :) Krim du ikke klarer å legge fra deg :)

Takk for tips, leter faktisk etter noe nytt å lese. Står på venteliste på Fifty shades of grey, på biblioteket, men den kommer jo aldrig og jeg har gått tom for lesestoff.

Skrevet

Hva skjedde mens ho var borte da? Siden hun ble arrestert? Hva skjedde med ungene??

Skrevet

Syns saken var merkelig og klarer ikke bestemme meg for om jeg tror hun lyver eller ikke.

Små einsteins : Ungene satt bare i bilen og det gikk bra med de. Faren ble konttaktet og fikk hentet de. Hun ble arrestert for å ha dratt fra de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...