Gå til innhold

Noen som har prøvd modningsakupunktur? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to dager til termin og jeg har bestilt en time med modningsakupunktur nå i ettermiddag. Noen der ute med erfaringer fra dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk modningsakupunktur og riestimulerende akupunktur samtidig. Fikk sinnsykt med maserier av det, natten etter nålene var satt lå jeg med helt regelmessige kynnere hvert tiende minutt i mange timer. Men så gav deg seg igjen...

Var tilbake to dager senere og fortale om effekten forrige gang, siden det er jordmor som setter akupunktur her ville hun sjekke om maseriene hadde hatt noen effekt og det hadde de. Jeg hadde 3 cm åpning og var helt moden. Hun strippet meg og satte nye nåler. Dagen etter fødte jeg.

Skrevet

Jeg har stor tro på akupunktur, men det har ikke hjulpet på meg. Tok akupunktur jevnlig hele forrige graviditet, men ble ikke kvitt svangerskapsplagene (migrene, bekkenproblemer og betennelser), jeg gikk godt over tid og brukte 36 timer på fødselen... Modnigsakupunkturen hjalp derfor ikke på meg, men det er vel verdt et forsøk;)

Skrevet

Begynte med modningsakupunktur i uke 37 sist. Ble satt i gang 6 dager etter termin, med null åpning og ingen modning.

Men fødselen gikk fort - 6 timer fra første rie til hun var ute.

Skal gjøre det denne gangen også, om det ikke blir ks (pga seteleie)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...