*desemberbaby* Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Hvordan er været og klimaet på denne årstiden? :-)
Junibaby2011 Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Deilig vær og god temperatur i vannet Var i Hurghada.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Ja, var i Hurghada. Blåste litt, men det var absolutt "badbart" sjøen, og kjempedeilig i bassenget. Ta med en jakke eller genser til kvedlen hvis dere vil stte te - da kunne det bli litt kjølig.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Vi var der i begynnelsen av januar for noen år siden. Det var veldig varmt og godt, både i lufta og i vannet. Men det kam bli litt kjølig på kveldene.
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Var i Sharm El Sheik for par år siden i siste uka av november... Var akkurat passe varmt :-) Tror kanskje d kan være litt mer vind i Hurghada enn i Sharm El Sheik, har prøvd begge deler...
Hybelkanina Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Det seneste jeg har vært der er slutten av oktober. Da er det fortsatt nesten litt for varmt. Hvor har du tenkt deg? Jeg ville styrt unna Hurghada. Vi har vært flere steder og Hurghada ville jeg aldri reist tilbake til. Hvis du ikle tenker å holde deg inne på horellområdet er det skittent og ekkelt der. Langt finere strender og snorklemuligheter også i Sharm.
*desemberbaby* Skrevet 27. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2012 Vi har tittet på Sharm El Sheik.. Er all inclusive ving hotell, så har ingen planer om å gå på utsiden av hotell området.. Har isåfall tenkt å ha med oss jenta vår som da er 1 år.. Var på gran canaria i sommer.. 38 grader i skyggen.. Var altfor varmt!
Countess Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Var i Sharm el Sheik i 4-5 mnd for noen år siden. Det er fint på vinterstid der, men det er nok ganske varmt Egypterne går gjerne i lue og skinnjakke på kveldstid, men ikke la deg lure av det.. Jeg kan ikke huske at det ble direkte kaldt på kveldene de første ukene. Bare når man ble vandt med temperaturen. Men det er alltid lurt å ta med noe varmere i tilfelle Synes forresten dere gjør dumt i å ikke skulle dra utenfor hotellområdet. Egypt er et vakkert og veldig annerledes land. Menneskene, kulturen og livet utenfor et tilrettelagt ving hotell fortjener å bli sett.. Just sayin'
*desemberbaby* Skrevet 27. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2012 Hørt mange sier det er så møkkete og fælt, men det var kanskje hurghada? Vi har ikke bestilt enda, så har ikke satt meg inn i stedet vi evt skal til.. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Egypt er deilig i desember ! hvis du vil se litt av det ordentlige livet i egypt anbefaler jeg absolutt Hurghada(vært der 8 ganger). Sharm er fint det men er bygget som en falsk fasade bare for turister.Mannen min som er fra Egypt anbefaler ingen å reise til Sharm nå pga uroligheter.Flotte hoteller i Hurghada og mange korallrev.Reise dit med sønnen vår første gang da han var 1 år.
Countess Skrevet 27. september 2012 #11 Skrevet 27. september 2012 Nja, det er ikke norge akkurat.. Men om dere er i selve Sharm vil det nok gå fint Ta med renseservietter som dere bruker ofte på dere selv og datteren deres.. Sharm er bygd til turister så det er nok finere der enn andre plasser. Dere skulle fått dratt til Kairo på dagstur, men det vil nok bli litt stress med en ettåring.. Der er det skittent og fælt.. men samtidig den mest fantastiske plassen jeg har vært Egypt er en opplevelse om man kan ta av seg silkehanskene og skylappene. Ta forhåndsreglene når det kommer til bakterier osv. Det er helt annerledes i sharm enn andre deler av egypt, så det er nok tryggere å dra dit for dere Myye fine hoteller! god mat..fine strender! Dere kan ikke dra dit uten å snorkle.. Det er som å være i "oppdrag Nemo"
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #12 Skrevet 27. september 2012 ja, var i sharm el sheik og feiret jul et år. kjempedeilig og godt på dagen, men vi måtte ha bukse og fleecejakker på kveldene, for da blåste det kaldere. nydelig sted
*desemberbaby* Skrevet 27. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 27. september 2012 Takk for bra svar! :-) Uroligheter ja, den tanken har ikke slått meg en gang... :-/ kanskje best å ikke dra til Egypt i desember alikevel..??!
*KlaraKu* Skrevet 27. september 2012 #14 Skrevet 27. september 2012 Gran canaria og egypt er de varmeste plassene på den tiden. vi var i egypt i starten av januar og hadde ca 30 grader hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå