Kæmma og trultene Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Får jeg noen av ukene som egentlig er forbeholdt far, når far ikke skal ha de? Han er ikke involvert i det hele tatt.
bokormamma Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Hvis far signerer på at du har foreldreansvaret alene, er det i alle fall ikke noe problem. Jeg bare skrev på søknaden min at jeg var alene, at far bodde et helt annet sted og ikke hadde noe med hverdagen vår å gjøre -og vips fikk jeg hele hans permisjon også:-)
Kæmma og trultene Skrevet 27. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2012 Asså, han er ikke involvert overhodet, dvs han kommer ikke til å signere noe som helst og hans navn er ikke på noen papirer..(.tryggest sånn).. Så antakelig gjør jeg det og, da?
November-spire-79 Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Ja det ville vært rart om du ikke fikk det Men det er sikkert litt papirarbeid. Søk så fort som mulig så slipper du å stresse med det Vi fikk nytt brev fordi samboeren min går på skole og har ikke hatt inntekt, derfor har han ikke rett på penger. Vi måtte bevise at han gikk på skole og at han ikke har hatt inntekt. De skrev bare at vi måtte dokumenteren dette, men ga oss ingen forklaring på hva slags papirer de ville ha. Da vi ringte var de usikre de også...... så start tidlig
bokormamma Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Helt riktig! Vær tidlig ute, for du vil bli sjokkert over hva de kan be deg dokumentere. Vi fikk en slik situasjon da barnefar var på et annet kontinent under fødselen (lang historie)... men når far av ulike årsaker ikke er involvert eller kan ta ut sin permisjon, skal du kunne overføre den til deg. Jeg gjorde det også med nummer to, fordi hans far ikke hadde rett på permisjon. Litt papirarbeid, men verdt det!
Kæmma og trultene Skrevet 28. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2012 Ja..ikke så lett å dokumentere at en mann ikke vil ha noe med barnet å gjøre, når han nettopp derfor ikke kommer til å signere på noe som helst for å bekrefte det heller..hehe..OK da får jeg sette i gang Takk!
November-spire-79 Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 Lykke til Det kan jo hende det går veldig greit. De var veldig raske til å svare hos meg, så jeg fikk svar innen 3 uker, men siden vi måtte sende flere papirer tar det nok noen uker før vi får endelig resultat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå