Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg mener ikke å starte en ny heftig diskusjon her, men jeg er så i tviiiil i dag! Jeg er FOR vaksiner, og mener da det vanlige utprøvde vaksinasjonsprogrammet. Snakker IKKE om nye vaksiner ala svineinfluensavaksinen. (vi tok ikke den, bare for å ha det sagt) Vi har fulgt, og følger fremdeles barneprogrammet for eldste barnet. Samt at vi selv har tatt oppfrisking før utenlandsreise til sydlige strøk. I dag skal minste ha sin første vaksine, og de to siste dagene har jeg vært så i tvil. Er det riktig å gjøre det? Kjenner meg litt paraniod, og lurer på om det er min indre stemme som forteller meg at hun kommer til å bli syk av vaksinen.. Tenker da forutanelser.. Så, dere som deler mitt syn, remind me om hvorfor vi tar vaksinene, så jeg kan bli trygg på meg selv før vi skal til helsestasjonen! Takk!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Da hadde jeg ventet litt, til jeg var sikker. Ikke noe problem det.
Blåttkryss Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Vi tar vaksiner for at barna våre skal være beskyttet mot farlige sykdommer. I tider da grensene er mer åpne og vi får inn nye borgere fra andre land, er dette viktig. Sykdommer som vi ikke lenger er plaget med i Norge, følger med over grensene og vaksinerte barn er beskyttet mot disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå