Gå til innhold

Hei, dere høye jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere mage? Og ble den stor? Jeg er 180 cm høy selv, og er litt redd for at jeg ikke kommer til å få en slik struttende, flott babymage :P Det er selvfølgelig for tidlig til å vite enda, da jeg bare er 9+5 og førstegangsgravid, men jeg lurer likevel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

179 og fikk først mage da jeg var 5 mnd på vei.. Men da jeg nærmet meg ca 7-8 mndr ploppet den plutselig veeeldig ut ;)

Skrevet

Jeg er 174, teller det som høy? Hehe... Fikk iallefall mage i ca 5. måned, jeg, men bare en liten smal søtsak. Nå er den fortsatt smal, men jaggu blitt stor (uke 37)!!

Skrevet

Takk for svar! :) Magen kommer nok, bare jeg er tålmodig :P Jeg husker jo at mamma hadde mage da hun var gravid med småsøsknene mine, og hun er bare et par cm lavere enn meg.

(Og, joda, jeg synes 174 teller som høy ;))

Skrevet

Jeg er "bare" 174 cm, og 30+2 uker på vei. Magen er ikke noe særlig i skryte av, men jordmor sa at dette var helt normalt med tanke på min høyde (babyen har jo mer plass å strekke seg ut på enn hvis mor er lav). Graviditetsmagen min var heller ikke synlig før godt ut i 5./6. mnd.

Min venninne, som er 184 cm (og veldig slank), så ut som hun var kun type 5 mnd på vei da hun var høygravid. Ungen var stor og god den den kom ut.

Skrevet

Jeg er 177, og har fått mage veldig tidlig i begge svangerskap. Og begge ganger har det blitt gravidmage nesten med det samme, ikke vært innom sånn "kvapsestadium":-) Så det der er nok veldig individuelt..... Fra ca uke 12 har det ikke vært tvil om at det har vært babymage.... Nå i uke 37 er den ikke superstor, siden jeg har en del cm å fordele den på, men godt fornøyd;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...