Gå til innhold

Bilstol på Finn:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornuftig eller ufornuftig og kjøpe der? noen som har gjort det og er fornøyd eller Misfornøyd?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Så lenge du får inntrykk av at selger er seriøs, så ser jeg ikke problemet. Bilstolen må være skadefri (ikke vært med i kollisjon), og ikke for gammel. Mener jeg har lest at etter 5 år så blir noen materialene i stolen svekket, og at det derfor ikke anbefales å bruke så gamle stoler. Med andre ord, ikke kjøp en 2008 modell eller gamlere dersom du venter barn neste år. ;)

Kjøpte brukt selv til min førstefødte, den funka som bare det :)

Skrevet

Takk for svar :) var 1,5 år :). Ja de virker seriøse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...