Chelseafan Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Fornuftig eller ufornuftig og kjøpe der? noen som har gjort det og er fornøyd eller Misfornøyd?=)
Pesta Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Så lenge du får inntrykk av at selger er seriøs, så ser jeg ikke problemet. Bilstolen må være skadefri (ikke vært med i kollisjon), og ikke for gammel. Mener jeg har lest at etter 5 år så blir noen materialene i stolen svekket, og at det derfor ikke anbefales å bruke så gamle stoler. Med andre ord, ikke kjøp en 2008 modell eller gamlere dersom du venter barn neste år. Kjøpte brukt selv til min førstefødte, den funka som bare det
Chelseafan Skrevet 27. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2012 Takk for svar var 1,5 år . Ja de virker seriøse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå