Gå til innhold

kan dette gå? fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ta fly om noen dager, siste bussen her går 03:50, vi er da fremme 05:15... Og flyet går 06.45... Kan det fungere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er innlands er det ikke noe problem,men må vel være 1 time før på utlands

Skrevet
Hvis det er innlands er det ikke noe problem,men må vel være 1 time før på utlands

Fra klokka er 5.15 til 6.45 er det 1 time og 30 minutt - så da går det helt greit uansett om det er innenlands eller utenlands.

Ikke helt stø på regning du kanskje :P

Skrevet

leste feil vettu:D

Skrevet

Vi skal utenlands. Men leste noen steder at en må være der 2 timer før reise? Gjelder ikke det? Hi.

Skrevet

Hvis det er OSL dere skal reise fra, med barn, ville jeg tatt en natt på hotell på flyplassen. Det er maaaaange som skal reise på de tider, og med barn, vogn og mye bagasje kan det ta lang tid gjennom innsjekk og sikkerhetskontrollen. Hilsen ei som jobber på OSL.

:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi skal utenlands. Men leste noen steder at en må være der 2 timer før reise? Gjelder ikke det? Hi.

Da må du nesten gå inn på selskapet du reiser med, og se. Alltid vært 2 timer når vi har reist

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort d, men så er jeg en smule nevrotiske når jeg skal ut å fly. Livredd for å komme for sent. Jeg ser for meg ulykker, veiarbeid ol som stopper trafikken. Hadde heller overnattet på hotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...